Perchè u Small Touchscreen Monitor hè sempre nantu à a Lista?

 

In l'era di a tecnulugia di visualizazione avanzata, induve i schermi più grandi dominanu u mercatu mainstream, i mercati si vendenu è diventanu populari cù 55, 65 inch è uni pochi oltre, i picculi monitori touchscreen ponu parè una cosa di u passatu.Tuttavia, sti dispusitivi compatti cuntinueghjanu à mantene a so terra per parechje ragioni.

 

Per tuttihcreen a cornice aperta, offerta Horsent7 inch,8 inch,10.1 inch drittu,

Touchscreen 10.1 open frame,Schermo tattile aperto da 12 pollici

È: 14 inch,15 inch square, è finisce cùschermi larghi 15.6 inch.

Per u quadru chjusu, monitor touchscreen, Horsent offre 10.1 inch,13 inchultr slim, è finisce cùTouchscreen slim da 15,6 pollici.

Oghje, Horsent esplorarà perchè i picculi monitori touchscreen sò sempre pertinenti è ricercati, malgradu a dispunibilità di alternative più grande.perchè sò sempre populari, perchè ùn deve micca rinunzià è cumu Horsent travaglia.

 

 

Salvà

Iè, regule di prezzu, ma u mutivu primariu chì i picculi monitori touchscreen restanu nantu à a lista hè a so accessibilità.Comparatu à i so contraparti più grande, i picculi monitori venenu à un prezzu significativamente più bassu.

Questu li face una scelta attraente per i clienti attenti à u budgetu.Per l'individui o l'imprese chì cercanu suluzioni touchscreen rentabili, i monitori più chjuchi furniscenu una opzione viable senza compromette l'usabilità: una schermu più chjuca possiede sempre FHD, o almenu 720P, 10 punti di toccu, capaci di visualizà i stessi dettagli è interazzione rapida, ma prezzi assai più bassi. .

U fattore di i prezzi hè diventatu estremamente sensibile è criticu in prughjetti cum'è u lanciu massivu, l'offerta publica, i prughjetti in i zoni menu sviluppati o a cumpetizione di prezzi o qualsiasi altra situazione di primu prezzu.

Storia ligata:

8-fatturi-principali-chì-affettanu-u-prezzu-di-screnu-touch/

 

Questu ùn hè micca u vostru touchscreen primariu

I picculi monitori touchscreen spessu servenu cum'è un display secundariu in diversi scenarii.Puderanu esse aduprati à fiancu à e configurazioni esistenti, furnisce immubiliarii di schermu supplementari per multitasking o compiti specifichi.

Cum'è u 2nd unu, ùn deve micca a carica o l'affari di visualizà infurmazioni impurtanti, offre solu a funzione essenziale di una parte particulare, cum'è l'operazione di trasferimentu, pagamentu o firma.

U travagliu di u 2nd touchscreen hè simplice, offre un locu separatu per l'applicazioni megliu, per quessa, ùn ci hè nisuna ragione per arrubà u tronu di u 1st touchscreen.

 Monitor touchscreen da 7 inch - 副本

Ùn hè micca un dispositivu cummerciale

Per i picculi chioschi o lochi di installazione touchscreen, ùn ci era micca assai operazione o ci hè menu affari o tempu d'utilizazione, ma esigenu sempre u funziunamentu di u touchscreen cà u teclatu è u mouse,

per esempiu: una macchina d'inchiesta di feedback di i clienti, a signalazione di a sala di riunioni è a macchina di check-in di u persunale.

 

Quandu avete Limitu spaziu

Micca tutte e situazioni esigenu grandi schermi, Per alcunisiti cummirciali, cum'è i buttreghi di fabbrica, i punti di vendita è i buttreghi d'alimentazione, u corridore di l'affari abbandunà qualchì volta stanze è spaziu per a visualizazione di i so prudutti, cusì ci hè spaziu limitatu per i schermi digitale.

Per unsitu industriale cum'è e fabbriche, i attellu vulianu avè più spaziu per u funziunamentu, a produzzione è e stazioni di travagliu, piuttostu cà avè grandi schermi.

In i dui o ancu più situazioni sopra, a gestione preferisce monitors touchscreen compacti di piccula dimensione.U so fattore di forma più chjuca permette una integrazione faciule in spazii stretti o installazioni induve una visualizazione più grande seria impraticabile.

Offrendu capacità di touchscreen in una dimensione compatta, questi monitori offrenu comodità è funziunalità mentre accolta diverse esigenze spaziali.A so impronta ridotta assicura l'utilizazione efficiente di e zoni dispunibili mentre furnisce capacità di toccu essenziale.

I picculi monitori touchscreen ponu furnisce una sperienza d'utilizatore soddisfacente senza sopraffare l'ambiente.

Horsent offre una larga scelta di schermi tattili chjuchi, cù a limitazione di dimensioni, vi offre una soluzione compatta sempre HD, FHD è schermi tattili di 10 punti cum'è a maiò parte di i nostri grandi monitors touchscreen.

 

 

Mentre i grandi monitors touchscreen dominanu u mercatu è i tendenzi, i contraparti più chjuchi cuntinueghjanu à serve scopi reali è risponde à bisogni specifichi.A so accessibilità, u putenziale di visualizazione secundaria, a compattezza per scenarii d'usu limitati, è a cumpatibilità cù spazii chjuchi o ristretti facenu una scelta viable per una larga gamma di utilizatori.

Sia chì vo circate di sviluppà u vostru kiosk, maximizà a funziunalità, o ottimisate un ambiente ristrettu, i picculi monitori touchscreen offrenu una soluzione pratica è costuali senza compromette l'interattività tattile.

Allora, mentri più grande pò esse megliu per alcuni, i picculi monitors touchscreen anu sempre un postu preziosu in a lista di l'equipaggiu desiderate per a vostra attività.

 

Cumu fà l'ultima decisione

Sè avete bisognu di piglià a decisione finale sopra o per qualsiasi altre ragiuni, per avè un picculu monitor touchscreen cà i più grandi, vale a pena cunsiderà i fatturi di u sviluppu futuru, se i chjuchi ponu ancu esse utili, pruduttivi è capaci di spalla. i prossimi 5 anni compiti è richieste, evitendu un 2ndrimpiazzamentu o rifiuti prima di u so circulu di vita di u produttu.

 


Tempu di Post: 29-May-2023