Selezzione di CPU AIO Android, RK3568 O RK3288

Mentrecuncepimentu è selezziunendu hardware, i CPU classificanu u core à spalla cum'è u capu di utouchscreen tuttu in unu. HorsentRecentemente s'avvicina à RK3568 cà l'RK3288 precedente quandu prupone a nostra touchscreen AIO, eccu perchè è induve Horsent crede chì RK2568 hè una opzione megliu per fà a vostra vitrina di cummerciale, è serve in modu di produtividade.

 Monitor touchscreen da 27 inch (4)

 

 

Architettura è performance:

RK3288: L'RK3288 hè basatu annantu à u processore quad-core ARM Cortex-A17, operante finu à 1.8 GHz, chì integra una GPU Mali-T764 per u processu graficu è supporta a decodificazione video hardware di diversi formati.Hè fabricatu cù un prucessu di 28 nm.
RK3568: L'RK3568 presenta una architettura aghjurnata cù un processore quad-core ARM Cortex-A55 clock à 2.0 GHz, incorpora una GPU Mali-G52 più putente è furnisce un supportu rinfurzatu per a capacità di decodificazione è codificazione di video.Hè fabricatu cù un prucessu più avanzatu di 22 nm.
Perchè hè megliu: L'RK3568 presenta più architettura avanzata cù una velocità di clock più alta è cumminata cù una GPU più putente.Questu si traduce in un megliu rendimentu generale per u touchscreen all in one, permette à l'AIO di gestisce i travaglii più esigenti, cum'è l'esecuzione di applicazioni cumplesse per u retail, multitasking, è a gestione di cuntenutu cummerciale à risoluzione più alta è a riproduzione di cuntenutu, cum'è l'imaghjini di u produttu UHD è i media, esegue l'applicazioni interattive è u cuntenutu in modu fluidu, sempre cù gesti multitouch, animazioni è transizioni in modu più efficiente, dendu una sperienza d'utilizatore senza saldatura è responsiva per u kiosk è a segnaletica interattiva, aumentendu l'esperienza generale di l'utilizatore.

Per esempiu: una publicità video di produttu 4K in publicità.

Contenutu pertinente:

Horsent 4k touchscreen tuttu in unu.

www.horsent.com/news/interactive-signage-or-kiosk/

Prestazione GPU:
RK3288: A GPU Mali-T764 in RK3288 offre un rendimentu graficu decentu per l'applicazioni multimediali è i ghjoculi di luce.
RK3568: A GPU Mali-G52 in RK3568 furnisce capacità di trasfurmazioni grafiche mejorate, offre un rendimentu megliu per i ghjoculi è rende u cuntenutu di alta risoluzione.
Questu risultatu in una resa grafica più liscia, chì furnisce una sperienza più immersiva è visualmente attraente nantu à u dispositivu touchscreen all-in-one.u dispusitivu di signalizazione pò furnisce visuale vibrante di qualità superiore, grafica più ricca, animazioni fluide è supportu per display di risoluzione più alta.Ch'ella sia di mostra immagini interattive, video, o cuntenutu 3D, a prestazione GPU mejorata di RK3568 pò furnisce una sperienza più interessante è visualmente attraente.Qu'il s'agisse d'images de produits, de vidéos ou de graphiques interactifs, le rendement GPU amélioré de RK3568 peut offrir une expérience visuellement attractive et immersive à vos visiteurs.

Per esempiu: una applicazione FHD cù animazioni ricche o cuntenutu 3D.

 

Trattamentu AI:
RK3288: U RK3288 ùn hà micca unità di trasfurmazioni AI dedicate.Tuttavia, pò ancu eseguisce funzioni AI basiche è simplici utilizendu e so risorse CPU è GPU.
RK3568: L'RK3568 introduce una Unità di Elaborazione Neurale (NPU) per i calculi legati à l'IA.L'NPU permette attività AI più veloci è più efficaci, cum'è a ricunniscenza di l'imaghjini è l'elaborazione di a lingua naturale.
Perchè hè megliu: L'inclusione di un NPU in RK3568 permette computazioni AI efficienti è accelerate, benefiche per a capacità di i dispositi touchscreen all-in-one di rinfurzà u cuntenutu cummerciale è publicitariu chì apre e pussibulità funzioni AI cum'è ricunniscenza faciale, gestu. cuntrollu, assistenti di voce, o altre applicazioni guidate da AI, rilevazione di l'ughjetti, è consegna di cuntenutu persunalizata :.L'NPU pò gestisce questi compiti in modu più efficau, risultatu in tempi di risposta più rapidi è esperienze d'utilizatore mejorate.chì permette interazzione in tempu reale è adattazione dinamica di cuntenutu basatu nantu à u cumpurtamentu di l'utilizatori o e cundizioni ambientali.

Per esempiu: un kiosk di check-in intelligente o robot in hotel cù funzioni simili di cuntrollu di voce.

 

A prova di u futuru: scegliendu l'RK3568, optate per un SoC più recente cumparatu cù l'RK3288.Questu significa accessu à più avanzati, l'ultime tecnulugia, ottimisazioni è supportu per i normi emergenti.Puderà a prova di u futuru u vostru dispositivu di signage interattivu assicurendu a cumpatibilità cù i framework di software in evoluzione, l'aghjurnamenti di sicurezza, è l'integrazione cù tecnulugii emergenti è futuri o protokolli chì ponu esse prevalenti in i settori di publicità è cummerciale, tuttu in una vita più longa per u dispusitivu,
Per esempiu, cù RK3568, pudemu offre Android 11, cusì pudete avè u serviziu di u software aghjurnatu è l'ultime aghjurnamenti.

Connettività avanzata
RK3288: L'RK3288 supporta diverse opzioni di cunnessione, cumprese HDMI, USB 2.0 è Gigabit Ethernet.Integra ancu e capacità Wi-Fi è Bluetooth.
RK3568: L'RK3568 migliora l'opzioni di cunnessione introducendu supportu per l'interfaccia HDMI 2.1, USB 3.0 è PCIe.Include ancu opzioni di cunnessione wireless avanzate cù supportu Wi-Fi 6 è Bluetooth 5.0.Connessioni wireless più veloci è più stabili.

Queste caratteristiche permettenu ritmi di trasferimentu di dati più veloci, supportu per schermi di più alta risoluzione, è cumpatibilità cù periferiche muderni.L'inclusione di Wi-Fi 6 è Bluetooth 5.0 assicura ancu

Questu pò esse benefiziu per a signalizazione interattiva di u touchscreen chì richiede una riproduzione di cuntenutu senza saldatura, integrazione cù i dispositi esterni, o l'abilità di cunnette à schermi o proiettori d'alta definizione è servizii di nuvola.

 

Versatilità è persunalizazione: A prestazione è e capacità migliorate di l'RK3568 si trasformanu in una piattaforma versatile per a segnaletica interattiva touchscreen.Pò sustene una larga gamma di applicazioni, cumprese sistemi di ricerca di strada, chioschi interattivi, schede di menu digitale è più.U rendimentu rinfurzatu è e capacità AI di RK3568 permettenu una persunalizazione più grande, chì permette à i sviluppatori di creà esperienze ricche di funzioni è interattive adattate à esigenze specifiche di segnaletica.
RK3568 accoglie diversi formati di cuntenutu, cum'è video, imagine, presentazioni interattive è publicità dinamiche.A versatilità di u RK3568 permette di persunalizà è adattazione di l'esperienza di l'utilizatori per risponde à esigenze specifiche di marca o publicità.

Lettura pertinente:

Touchscreen cuncepimentu persunalizatu

 

Prucessu di fabricazione:
RK3288: U RK3288 hè fabricatu cù un prucessu 28nm, chì hè cunsideratu un pocu più vechju è menu efficiente in quantu à i prucessi più avanzati.
RK3568: L'RK3568 hè fabricatu cù un prucessu 22nm più avanzatu, chì generalmente furnisce una migliore efficienza energetica è prestazione.

Applicazioni di destinazione:
RK3288: U RK3288 hè statu cuncepitu principalmente per tablette mid-range, set-top boxes, è altri dispositi multimediali.Per touchscreen all in one, hè suite perautoserviziu regulare è chiosco d'infurmazione, o applicazione simplice è applicazione ligera.
RK3568: L'RK3568 hè un SoC più recente chì mira à una gamma più larga d'applicazioni, cumprese TV intelligenti, dispositivi alimentati da AI,applicazioni industriali, è travaglii multimediali più esigenti perpublicità cummirciali è prufessiunale cumplessa.

Hè impurtante di cunsiderà fatturi cum'è u cunsumu di energia, a gestione termale è u supportu di l'ecosistema di u software quandu sceglite un SoC persegnaletica interattiva touchscreen.Tuttavia, in generale, l'RK3568 offre vantaghji in u rendiment, l'elaborazione grafica, e capacità AI, a connettività è a prova di u futuru, facendu una scelta adatta per esigenti applicazioni di signage interattivu.

U touchscreen Horsent all in one hè compactu, slim è produttivu per a maiò parte di i siti cummirciali è industriali.Cume U modu più faciule è veloce per custruisce un terminale touchscreen integratu è compactu è un display interattivu senza PC o box Android.Soluzione di risparmiu di stanza per siti cumerciali è industriali preziosi è limitati.

Aio hèSoluzione sicura è affidabileper a maiò parte di u trafficu è l'applicazioni più occupate.

Horsent offre AIO da a cunfigurazione basica à l'hardware prufessiunale, rispondemu à tutte e vostre richieste.

 

 

 


Tempu di post: 02-02-2023