Segnaletica interattiva o Kiosk?

 

 

a pupularità di kiosks, self-service hà assistitu milioni

di i prupietari di l'imprese per migliurà a so produtividade, riduce i costi di u travagliu, cunvertisce i clienti walk-in in abituali, è eventualmente aumentà a vendita è u prufittu.Intantu, u signage interattivu pò esse una tendenza esigenti dopu chì a signage digitale LCD piglia assai proporzioni di a signalazione stampata tradiziunale.

 

Cumu sceglite trà signale interattivu è kiosk?I dui anu assai in cumunu: sò tramindui terminali intelligenti chì travaglianu per PC è dotati di monitori touchscreen fora di l'accessori, è tutti dui ponu offre interazzione è serviziu trà e macchine è l'omu.Ma ci sò uni pochi di differenzi chì pudete esse interessatu à coglie ancu, mentre compra.

 

Funzioni

U kiosk hè più prubabile di offre un mare di funziunalità cum'è

parte di i so servizii, cum'è diversi metudi di accettazione di pagamentu, ogni tipu di scanning, check-in è check-out.Mentre a signalazione interattiva hè più forte nantu à a visualizazione è l'interazzione cù u touchscreen è i sistemi stessi, limitati in accessori extra per un serviziu cumplicatu.

 

 

Mostra

Cum'è i nomi di, Segnale interattivu più spessu porta una pulita

è grande schermu luminoso per interazzione è publicità.Truverete chì sò dotati di una visualizazione vivace in FHD o ancu 4K, 300 nits, 400 nits o ancu più luminosità per furnisce una visione fantastica per una sperienza visuale interattiva è putente.

 

Più lettura: Monitor Horsent 4k 43inch touchscreen

Monitor touchscreen Horsent 32 inch

Touchscreen classicu per kiosk

A maiò parte di i kioschi di serviziu sò cuncepiti in forme alte, mentre chì a signalizazione interattiva hè principalmente fatta in u disignu di u paisaghju per furnisce un vastu mondu di media per u so publicu.Per esempiu, 21.5inch o 24inch touchscreens open-frame sò pensati per scopi kiosk cum'è touchscreen mid-size.

 

Più à leghje:

Schermo tattile Horsent da 21,5 pollici

Schermo tattile Horsent 24inch

 

Applicazione

I kioschi ponu esse scuperti in ogni locu chì esige servizii.

In u passatu, a signalizazione interattiva hè limitata à i lochi cummerciale a maiò parte di u tempu.Tuttavia, i pruprietarii ùn devenu esse limitati da stereotipi.U vostru locu ùn hè mai troppu formale per un signale attraente.È hè comprensibile dumandà à un designer di chioschi di furniscia un chioscu adorable chì currisponde à u vostru stile.

 

A bona nutizia hè,ùn avete micca esse disturbatu cù u

A scelta di Sophie hè più, In l'ultimi anni cum'è un fornitore di touchscreen chì travaglia cù i nostri clienti di kiosk, avemu a furtuna d'avè vistu parechji meravigliosi chioschi cuncepiti cun funzioni utili, più adorabili signalazioni interattive cù larghe funzioni simili à chioschi: U bordu di i dui avissi Forse esse scuru in u futuru quandu i clienti volenu avè duie belle facce è mani di travagliu.

 

 


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022