6 passi per assicurà a cumpatibilità di u touchscreen

A ricerca di u touchscreen ghjustu hè un compitu difficiule, un touchscreen incompatibile pò purtà à un fallimentu di scopi interattivi o self-service, mentre chì un touchscreen adattatu farà cum'è un situ produtivu per a vostra attività.

Ci sò sei passi per aiutà à piglià decisioni per mette i vostri novi touchscreens:

1.Size è Resolution: Cunsiderate a dimensione è a risoluzione di u touchscreen, è ancu u vostru usu destinatu.Sè avete bisognu di vede imagine dettagliate o testu chjucu, una risoluzione più alta pò esse necessariu.

Se pensa à un prughjettu maiò, o applicazione massiva per un kiosk per esempiu.Avete bisognu di dumandà disegni 2d o 3d è spes cù u vostrufornitore di touchscreenè più d'impurtanza hè di cunsultà u pruduttu o l'ingegnere di pre-vendita se e so suluzioni è u produttu puderanu scuntrà a vostra dumanda è applicazioni.

2 Tecnulugia Touchscreen: Ci sò sfarenti tippi di tecnulugii di toccu dispunibili, cum'è capacitive o resistive.Touchscreens capacitivisò tipicamente più responsive è ponu sustene u multitouch, chì serve un bellu aspettu à i prudutti.U travagliu cù u vostru capu di produttu di kiosk cù l'idee di cuncepimentu.

3 Muntamentu

Per kiosk,schermu touchscreen apertu frame hè l'opzione megliu è sicura cù una integrazione megliu, un usu durable è una installazione rapida.Più à cunfirmà hè u modu di stallà, ci sò più ordinariu munti daretu, munti latu, vesa mount è front mount.

Cuntattate u vostru fornitore di touchscreen per l'istruzzioni d'installazione o i manuali per i dettagli da passà per risparmià tempu è evità errori..Mentremonitor touch frame chjusuhè diventatu populari oghje per applicà cum'è segnaletica interattiva o display touchscreen cummerciale.

4 Compatibilità di u Sistema Operativu: Assicuratevi chì u touchscreen hè cumpatibile cù u sistema operatore di u vostru dispositivu.Certi touchscreens ponu esse solu cumpatibili cù sistemi operativi specifichi, cum'è Windows o Android.

Horsent offre un touchscreen per Windows XP, 7, 8 è 10, 11. È Android 7.0, 8.0 o più tardi.U nostru touchscreen hè ancu travagliatu cù Ubuntu, è Linux.

5. Connectivity: Cunsiderate cumu u touchscreen culliga à u vostru dispusitivu.Horsent è u portu di cunnessione più cumuni hè USB .20, assicuratevi chì u vostru dispositivu hà u portu apprupriatu è extra.

6. Utilizà l'ambiente: Cunsiderate l'ambienti in quale u touchscreen serà utilizatu.Se serà utilizatu in un ambiente robustu o espunutu à l'elementi, pudete bisognu di un touchscreen cù una valutazione di durabilità più altu.Horsent offre una funzione di cuncepimentu persunalizata per diversi casi è applicazioni cum'èaltu luminosu per a leggibilità di u soleèFrontale IP 65valutazione per a polvera è l'impermeabilizazione.

touchscreen adattatu

Cum'è una cunclusione, hè necessariu avè una cunversazione propria o riunione cù u vostru fornitore di touchscreen nantu à i temi di cumpatibilità, o ancucuncepimentu persunalizatu u touchscreenper i vostri prughjetti per assicurà chì u vostru display touch si adatta à a vostra dumanda è risponde à i vostri bisogni, in modu chì permette a maiò parte di e funzioni.


Tempu di Postu: Mar-01-2023