A durabilità di u touchscreen vene prima

 

 

Weeranu è anu ricevutu assai feedback nantu à u touchscreen Horsent.Reazione rapida, sensibilità, cumpetitiva di i costi ... È ci sò parechji scopi chì avemu stabilitu per fà chì i nostri prudutti diventenu sempre più megliu in modu continuu o stabiliscenu uni pochi di caratteristiche di u produttu mentre cuncepemu ognunu di i nostri prudutti.novi prudutti.

 

Trà queste caratteristiche sorprendenti è scopi esigenti, avemu solu stabilitu a Durabilità cum'è u nostru 1u scopu sia in R&D ogni ghjornu per novi articuli prima di andà in u mercatu, è ancu di migliuramentu per e linee di prudutti esistenti.

 

I vantaghji di utilizà un touchscreen durable includenu una affidabilità aumentata è i costi di mantenimentu ridotti.I touchscreens durabili sò menu prubabile di rompe o di malfunzionamentu, chì significa chì ponu sustene più usu è lacrime annantu à anni di tempu.Questu pò purtà à menu costi di riparazione è una vita più longa per u dispusitivu.Inoltre, i touchscreens durable ponu migliurà l'esperienza di l'utilizatori fornendu una interfaccia coherente è affidabile chì hè faciule d'utilizà è di navigà.

4 mutivi principali per quessa

 

A dumanda di l'industria

Improbabile è significativamente sfarente da un fornitore di l'elettronica di cunsumu.Horsent hè disprezzu di furnisce un touchscreen chì u cliente ùn hà micca prublemi in esecuzione 24/7 per anni in un situ publicu, cù centinaie di utilizatori sfarenti ogni ghjornu, sempre, offre un self-service più una maravigliosa sperienza interattiva.In parechji campi di i nostri clienti cum'ètrafficu, retail, alberghi èristoranti, Horsent hà scuntratu a so dumanda è cumpiendu ancu a so dumanda in u futuru prevedibile.

 

 

Salvà

In u mondu cummirciali è industriale, hè assai tempu per ammettà un novu fornitore, per rimpiazzà è applicà un novu dispositivu, senza solu riparà unu.Per avè un touchscreen durable utilizatu per anni senza mantenimentu di ogni ghjornu è preoccupazioni di riparazione pò salvà assaii pruprietarii di i negozi è l'affari, i pruprietarii di fabbrica in termini di costu di manodopera è di prublemi indesiderati.

Hè un bonu investimentu per equipà un touchscreen d'alta qualità per resiste à l'usura di l'usu custanti in e zone di trafficu altu,

I touchscreens durabili sò menu prubabile di rompe o di malfunzionamentu, chì significa chì ponu sustene più usura cù u tempu cù menu costi di riparazione è una vita più longa per u dispusitivu.Inoltre, i touchscreens durable ponu migliurà l'esperienza di l'utilizatori fornendu una interfaccia coherente è affidabile chì hè faciule d'utilizà è di navigà.

 

Ogni interazzione hè significativa

A causa di i siti enormi diffirenti, ogni toccu in cummerciale è industria rapprisenta una azzione significativa, cum'è l'acquistu di un bigliettu, o pagamentu dopu à manghjà.Un toccu dubbitu, ancu cù a scusa di anni di corsa, pò purtà à un cliente arrabbiatu, A volte pò ancu causà una seria di prublemi maiò in l'operazioni di fabbrica.Hè per quessa, a nostra funzione touchscreen in a corsa di ogni ghjornu hè più impurtante cum'è ordini formali, azzioni è operazioni.

 

Eco

Avete statu bè nutatu l'eccessu di l'elettronica in u rapidu sviluppu è l'aghjurnamentu di u seculu: i cunsumatori cumprà novi dispositi cum'è novi telefunini, è novi pasticchi perchè u so dispusitivu hè lento, è fora di data, dopu solu unu o dui anni di usu.Ci sò uni pochi di dispusitivi chì ùn sò micca pensati o custruitu per durà per l'usu, ma solu per mesi.In cunsiquenza, finisce cù enormi rifiuti elettronichi è un pesu cuntinuu per influenzà dannosamente u nostru ambiente è u nostru pianeta.Horsent, invece, travaglia dura per esse Eco friendly, furnisce prudutti per anni di usu, chì prova un metudu efficace per diminuisce i rifiuti cum'è u nostru pezzu.

 

Cumu fa Horsent per fà durabile?

 

Cumpunenti è materiale

Guidatu da questu scopu, Horsent, cum'è un fabricatore di touchscreen affidabile, applicà parti chjave è cumpunenti di una marca maiò affidabile cum'è LCD da AUO, è BOE per furnisce senza flash 24/7 display chiaru è luminoso più u designer IC touchscreen di EETI è Ilitik à offre un toccu precisu è una interazione rapida.

 

Struttura

U touchscreen Horsent hè cuncepitu è ​​pruvucatu per affruntà i clienti arrabbiati in i buttreghi, è i bevitori in i bar.Lochi cum'è l'aeroporti è l'industria di l'intrattenimentu aperti per più di 8 o 16 ore, chì esigevanu chì l'elettronica ùn hà micca pressione in funzione 24/7.Per scuntrà stu scopu, applichemu un spaziu più grande per a ventilazione è i fan in all-in-one se ne necessariu.

 

In quantu à l'abitazione, Horsent si applica à l'azzaru, vale à dì assai latti d'acciaio grossi in strutture per esempiu frames, coperchi è carcasse per prutege u touchscreen è monitorà da danni è accidenti in lochi publichi chì hè più cumplicatu chè un ambiente di cunsumatori regulare.

 

Classificazione IP

Un'altra attribuzione di durabilità hè u vetru temperatu, truverete chì applichemu vetru temperatu 3mm o ancu 4mm per schermi grandi cum'è32-inchèMonitori touchscreen 43-inch.

 

Applicamu funzioni supplementari cum'èimpermeabilizzazione frontale IP65cum'è modi efficaci per allargà a vita di u produttu è diminuite u fallimentu per i danni di l'acqua è a polvera.

 

Quandu è induve fà?

A risposta hè da u valore di a nostra cumpagnia quandu hè stabilitu, da u principiu di l'idea, per travaglià cum'è un fornitore strategicu, cum'è un cumpagnu di touchscreen affidabile chì i clienti ponu fiducia è amà.

Da u cuncettu prima di u disignu, l'idea ùn hè certamente micca nantu à i prudutti veloci, ma per anni di operazione cum'è serviziu.A 3a fase hè quandu entra in a fase di cuncepimentu, Horsent hà stabilitu una longa vita è a durabilità in e nostre caratteristiche di u produttu è a nostra touchscreen hè pensata per esse dura è pruvata è pruvata in prucessi.A fase chì vene hè l'ispezione di qualità, Horsent adopta una gestione di qualità di punta da a qualificazione di u fornitore, u cuntrollu di a qualità di input, u cuntrollu di a qualità di u prucessu è a qualità di output à a qualità di u cliente.Cliccate quì per sapè più nantu à u cuntrollu di qualità Horsent.

 

U compitu di Horsent ùn hè micca finitu ancu, ancu i nostri touchscreens sò pruvati chì sò lisci dopu anni di corsa.Horsent hà da travaglià continuamente nantu à a migliione di a durabilità di u produttu.

 

 

 


Tempu di Postu: Dec-05-2022