9 Ragioni per i Vending Machines Touchscreen & Cumu avè unu.

 

Ahè una influenzafornitore di touchscreen, Horsent hà vistu una dumanda larga è sviluppata in u retail.Frà questi, a macchina di vending soaring equipa cù un touchscreen, è qualchì volta touchscreens più grande cum'è32 inch, è43 inchavemu attiratu i nostri ochji.

 

I distributori automatici cù grandi schermi tattili spuntanu in ogni locu avà, da u centru cummerciale à l'uspidale.È semu onestu, sò abbastanza cool.Ma vi avete mai dumandatu perchè sò diventati cusì populari?Ebbè, in queste linee, andemu à immersi in i motivi di l'aumentu di i vending machines touchscreen.Preparate à amparà tutti i benefici chì offrenu, da l'interazzione di l'utilizatori più faciule à una publicità megliu è a raccolta di dati.È più, infine, avemu offrittu alcuni suggerimenti preziosi per aiutà vi mentre persu in a selezzione di un touchscreen per vending.Allora siate, pigliate un pocu popcorn da u vostru distributore automaticu più vicinu (touchscreen o micca), è andemu in questu!

toccu vending

1. Smart vending machine:u primu è u più prominente benefiziu di u touchscreen hè chì permette l'operazione è l'interazzione, è hè cumplettamente capace di spalla è emerge cù l'unica interfaccia è u pannellu di operazione per vende à l'utilizatori è cammina.Cù una touchscreen grande, cum'è muru, u vending machine vene cun una interfaccia maiò per serve cum'è una macchina intelligente è un passu à a vendita intelligente.

In altre parolle: Un touchscreen, è Un grande di sicuru, ponu offre una interfaccia user-friendly per i clienti per selezziunà i so prudutti desiderati è finisce una transazzione liscia cù un surrisu chì si stende.

Eccu perchè:

Intuitivu è faciule d'utilizazione: i touchscreens sò più intuitivi è facili d'utilizazione cà i buttoni tradiziunali o leve.L'utilizatori ponu facilmente navigà attraversu diverse opzioni è fà e so selezzione cù uni pochi di tocchi nantu à u screnu.

 

 

Attrazione visuale:da diverse risoluzioni LCD, Touchscreens ponu vede alta qualità FHD o 4K images è video, chì u vending machine à esse visually attrattiva à utilizatori è attirà l 'attenzione caminu-by à a macchina, è li incuragisce à fà una compra.

Flessibilità:Cù tecnulugia touchscreen intelligente, i pruprietarii è l'operatori di vending machine ponu facilmente aghjurnà l'interfaccia è aghjunghje novi prudutti o servizii à a macchina.Questa flessibilità fresca pò aiutà à mantene a vending machine pertinente è attrattiva per l'utilizatori cù u tempu.

Personalizazione è cuncepimentu persunalizatu: I touchscreens ponu permette à l'utilizatori di persunalizà i so ordini, selezziunendu opzioni cum'è dimensione, sapori è toppings, per creà una sperienza più persunalizata per l'utilizatori è aumentà a so satisfaczione cù u distributore automaticu, questu hè particularmente utile per e bevande cù più sapori, volumi ...

2. Publicità: U touchscreen pò vede annunzii è promozioni per i prudutti, chì ponu aumentà a vendita è l'ingressu.Inoltre, si tratta di l'annunzii interattivi cà di e presentazioni unidirezionali: invece di publicità di visualizazione regulare o publicità di poster, u touchscreen permette l'interazzione cù i clienti, chì hè più interessante è vivace.L'utilizatori ponu interagisce cù l'annunziu toccu nantu à u screnu, chì ponu aumentà u so interessu in u pruduttu o serviziu annunziatu, è passanu più tempu nantu à u cuntenutu di visualizazione di a macchina chì aumentanu a pussibilità di cumprà più.

Publicità mirata è intelligente: mostra l'annunzii ghjusti à a persona giusta!Cù a tecnulugia touchscreen, i pruprietarii di vending machine ponu cullà dati nantu à e preferenze di l'utilizatori, l'abitudini è a storia di compra.Questa infurmazione pò esse aduprata per vede publicità mirate à unichi unichi, aumentendu a probabilità di fà una compra di e cose chì piacenu o sò interessate.

Segnaletica digitale: simile à LED o LCD, i Touchscreens ponu vede signalazioni digitale di alta qualità chì ponu esse aghjurnati facilmente è rapidamente.hè Facile è fieru di prumove novi prudutti o servizii, Enhanced Branding: è ancu qualsiasi specialità o prumuzioni, in tempu reale.

Revenu di affittu: Hè un ingressu considerableu è passivu chì i pruprietarii ùn ponu micca ignurà, è qualchì volta esse una risorsa maiò è fruttuosa s'ellu hà da allughjà una certa proporzione di u screnu per esse cummirciali è publicità.Cù l'aiutu di l'annunzii interattivi, si cunvertisce in un investimentu efficace è una scelta sàvia per mette publicità di marca, a vostra schermu ùn serà più liberu o viotu.

 

3. Raccolta di dati:cù l'assistenza di i vostri cervelli intelligenti daretu à u touchscreen, pò cullà dati nantu à u cumpurtamentu è e preferenze di i clienti, per ottimisà l'offerta di prudutti è e strategie di marketing.

Eccu perchè è cumu.

Cumportamentu di l'utilizatori: raccogliendu e dati nantu à i cumpurtamenti, cum'è chì prudutti sò acquistati, à quale ora di u ghjornu, è quantu spessu.Questa infurmazione pò esse usata per ottimisà l'inventariu è e strategie di prezzi, è ancu per informà i sforzi di marketing è publicità cumpresi annunci di destinazione citati prima.

Feedback di l'utilizatori: I touchscreens offrenu una cassetta postale di feedback amichevule è naturali per l'utilizatori per abbandunà i so pinsamenti nantu à a vostra attività: bè o male, furnisce feedback nantu à a so sperienza di vending.Cridemu chì i pruprietarii facenu un bonu usu di elli, ponu migliurà l'esperienza di l'utilizatore è aumentà a satisfaczione assai.

Mantenimentu: Touchscreens cù nuclei intelligenti mantenenu un ochju nantu à u so propiu registru di rendiment è recullanu dati nantu à u vending machine, cum'è quante volte hà bisognu di mantenimentu o quantu funziona.L'ingegneri amparanu i dati è riescenu à ottimisà i prugrammi di mantenimentu è riduce i tempi di inattività.

A cullizzioni di dati pò aiutà à ottimisà l'inventariu, i prezzi, u marketing è e strategie di mantenimentu, è ancu aumentà a satisfaczione di l'utilizatori è a prufittuità generale.

 

Quandu si tratta di piglià decisioni nantu à s'ellu avete o micca preinstallà un touchscreen in u vostru vending, ci sò assai aspetti per pensà sottu.

Cum'è a nostra sperienza cum'è fornitore di touchscreen, Eccu alcuni pussibuli linee guida da cunsiderà prima di utilizà un touchscreen cum'è interfaccia:

  1. Placement:induve installà u touchscreen duverebbe esse a quistione in cima di a vostra lista, avè sempre u adattatu per a taglia è u stilu di design di a macchina vending, misurate l'altezza è i bordi di u locu touchscreen per esse è anguli per vede, è assicuratevi chì 3 cose per andà: s'ellu pò offre pusizioni còmode per uperà u screnu per una compra o pagamentu, 2 se l'utilizatore di u screnu hà a megliu vista di a visualizazione di l'imaghjini di u produttu cumpresi u culore, i cantoni, 3. chì hè ancu megliu se pudete riesce à mantene un bellu annunziu ghjucatu à l'utilizatori è cammina quandu ùn hè micca serve à una compra.
  2. Funzioni tecnologicheè specifiche.Cum'è trattà cù altre parti di display digitale, Touchscreen, cum'è un dispositivu elettronicu populari, ùn pudete mai andà troppu luntanu quandu scavà è teste cù più funzioni in situazioni reali nantu à a sensibilità di u toccu di u screnu, a risoluzione, u cuntrastu, a luminosità ...

3.Disegnu di interazzioneè opzioni: ùn vi scurdate di utilizà cumplettamente a funzione di interazzione di u touchscreen, chì significa chì pudete aghjunghje più di un cuntenutu seriale cum'è più strati è cuntenutu in profonda per qualsiasi publicità chì mette, è mette in daretu à a prima pagina, per maximizà l'interazzione. caratteristiche è impegnà i clienti in.

4. Sicurezza:U touchscreen deve esse cuncepitu per esse sicuru, per prevene ogni accessu micca autorizatu o manipulazione, hè suggeritu d'utilizà un touchscreen open frame per l'installazione integrata è l'integrazione di u screnu cù frames cuparti cù l'alloghju di vending machine, pruvate d'impiegà più funzioni chì aiutanu a durabilità è a sicurità, cum'è l'impermeabilizazione è u vetru temperatu.

Sottu 2 ligami si riferisce à l'articuli più populari per andà per vending

Touchscreen Openframe da 21,5 pollici

Touchscreen Openframe da 32 pollici

Touchscreen 4k Openframe da 43 pollici

5. integrazione è cuncepimentu compactu

Hè più cà solu esigenti chì i venditori volenu avè più spaziu per vende merchenzie piuttostu cà i dispositi elettronichi o l'equipaggiu.A suluzione à u vostru prublema hè di equipàHorsent touchscreen all-in-onecù u benefiziu di touchscreens cumminati cù core intelligenti di a scheda madre cù Android o Windows.Risparmiate spaziu per più bevande è snacks.

 

Cunsiderendu questi fattori, u designer pò creà una macchina vending chì offre una sperienza user-friendly è ingaghjante per i clienti, è ancu furnisce dati preziosi è opportunità di guadagnu per l'affari.

L'ultimu scopu hè di attivà a vendita intelligente è a publicità digitale attraversu l'interazzione trà u cliente è a macchina.

Per sapè di più nantu à e nostre idee per selezziunà un touchscreen adattatu, andate in i ligami sottu:

6 Passi per assicurà a cumpatibilità di u touchscreen

4 Ragioni per quale duvete sceglie un Touch Screen Personalizatu

 

 


Tempu di Postu: Apr-11-2023