7 New Kiosk Type per aumentà u vostru Volume

 

In piùcù i chioschi di self-service è i chioschi d'infurmazioni più populari, pudete aduprà u vostru adorable touchscreen in tanti altri lochi ancu.Eccu alcuni cunsiglii, in u mondu di l'affari, per aiutà à decide se pudete cunvertisce certi roli in terminali intelligenti per offre un serviziu megliu.

 

Way finding o way-director.

Un cercatore di Way in centri commerciali o strade, attirà assai u trafficu à a vostra strada cum'è istruttiva cum'è una guida vera chè a mappa tradiziunale.Puderete mette i vostri marchi caldi più populari è novi buttreghi in u locu più evidenti è mantene sempre a rutina organizata.

Funzionalmente, pò aiutà u cumpratore à truvà e cose chì volenu, ancu in u cantonu.

Ùn vi scurdate di dumandàtouchscreen di grande dimensionesolu, per mantene a attrattiva è in cima.

 

Poster di novu arrivatu

Vendite articuli chjuchi cum'è orologi è orecchini, è ciò chì avete bisognu hè un poster grande è attraente per i vostri novi arrivi o articuli in vendita.Segnale touchscreen cù a funzione interattiva hè u novu poster digitale ideale per voi per avè più flussu è visitatori in a vostra buttrega per scopre i vostri novi articuli.

Più à leghje:Monitor touchscreen Horsent 32 inch

 

Verificatore di taglia, culore è prezzu. 

Questu hè sopratuttu utile in una buttrega di fabbrica quandu avete un flussu di clienti, ma mani limitate per ognunu di i vostri visitatori cù servizii simplici cum'è cuntrollà a taglia di scarpi, u culore di vestiti è i prezzi.

Horsent offre un mini touchscreen di 15 pollici per aiutà cù u serviziu.

 

Schermo tattile interattivo di segnaletica Horsent 32 inch all in one

Monitor touchscreen Horsent 43inch 4K.

 

 

Una mini macchina di ghjocu

Se a vostra linea d'attesa hè troppu longa è i vostri clienti sò stanchi, pruvate questu, fate una piccula ma divertente macchina di ghjocu in a fila d'attesa per mantene l'impegni.

 

Sala VIP

Horsent suggerisce di mette una tavola touchscreen cum'è strumentu interattivu per mostrà u serviziu o l'articulu più preziosu à i vostri VIP.Cù l'aiutu di u screnu interattivu, i vostri funziunalità di u produttu è i servizii ponu esse spressi cù fierezza.

 

Schermo tattile interattivo di segnaletica Horsent 32 inch all in one

 

 U serviziu di u cliente / feedback

Messu à l'uscita di a vostra buttrega, pò esse simplice quant'è uni pochi di stelle o 3 simboli: surrisu, senza lagnanza o facce spiacevoli per ottene u feedback più preziosu di i clienti dopu ogni affare.

 

Pruduttu abbitatu: Mini touchscreen Horsent 15inch cù desktop.

 

Kiosk di pagamentu

U pruprietariu di a buttrega si ricurdarà sempre di pensà à installà un chiosco d'ordine, ma pò ancu scurdà di prestà abbastanza attenzione à u chioscu di pagamentu.Di sicuru, u cliente pagherà menu tempu nantu à u pagamentu, però, hè una grande opportunità per voi di offre un prucessu di pagamentu veloce, in più.U pagamentu rapidu pò rializà u ciculu in modu fluidu - rende i posti o scrivanie torna dispunibuli per i vostri prossimi visitatori.

 

Più à vene

Cunvertisce roli in chioschi ùn hè micca solu di salvà a forza di travagliu, ma di creà atmosfere di publicità immersive è di risparmiu di tempu.Cù a pupularità di u touchscreen è l'aumentu di i prezzi di a manodopera, avemu cridutu chì u touchscreen entrerà in più affari è spalla assai più attività in u futuru.

 


Tempu di post: 25-oct-2022