Cumu cumprà un monitor Touch screen per l'affari

 

UA pantalla tattile cummerciale hè in ogni locu, da u tradiziunalepicculu schermu touchdi l'ATM attivati

u cantonu di a stradaGrandi schermi touch da 43 pollicidi chioschi di strada.I monitors touchscreen o i monitors touch screen puderanu scuntrà u decenniu per rimpiazzà a proporzione di a pantalla di visualizazione.

 

Ci sò centinaie difornitori di touchscreenin u mondu sanu.I cumpratori puderanu riceve e-mail da novi fornitori di schermi tattili ogni ghjornu.Cume surghjendu a pantalla tattile cummirciali perfetta per a vostra attività hà prublemi à i cumpratori per decennii.Ancu diversi cumpratori puderanu avè una dumanda particulare per diverse schermi tattili.Ci hè uni pochi di caratteristiche cumuni chì i cumpratori sò preoccupati prima di cumprà.

 

 

Monitor touch 4K 43inch H4314P- (5) Horsent

 

 

Applicazione

U vostru fornitore hè espertu in a cullaburazione cù i vostri industriali o campi?Pò esse u primu postu nantu à e liste di cose da fà di i cumpratori quandu cercanu schermi tattili.Sè a risposta hè sì, vi risparmià assai di tempu è energia-essendu liberu da a spiegazione è a clarificazione di a dumanda, a funzione è a dumanda in dettagli.U fornitore puderia avè digià equipatu tutte e funziunalità in u vostru campu è assai sperienza è sfondate reale per u vostru prublema di contruzione è scuntrà u vostru cuncettu ancu supera a vostra aspettativa.Per esempiu, un cliente di l'alimentariu è di a bevanda dumandassi atouchscreen impermeabilizzante.

 

 

I schedari

Prima di cunfirmà l'ordine, hè più chè necessariu di verificà tutti i schedari, cum'è datasheets cù specificazioni è disegni 2d o qualchì volta 3d, appruvazioni dumandate è certificati: Tutti rispondenu à e vostre richieste di cuncepimentu è di specificazioni?Assicuratevi chì questu fornitore offre ciò chì dumandate, o almenu sò disposti à migliurà.

 

Installazione

A maiò parte di i fornitori di touch screen mainstream anu definitu monitors touch specifichi per i metudi di stallazione currispondenti cum'èschermu tactile à muru,display integratu, support posteriore o monte frontale.

Per esempiu, u disignu di u muru hè presentatu cù un quadru finitu, un bellu disegnu di l'aspettu hè qualchì volta cù un prufilu sottile è un quadru neru strettu.Allora u costu è u prezzu pò esse più altu ch'è a maiò parte di i disinni integrati per a listessa specificazione è standard.

Mentre a schermu tattile integrata hè destinata à una stallazione rapida è stabile, integrata senza saldatura cù un chiosco.

In quantu à u monitor touchscreen desktop, a diferenza più significativa hè u supportu.Hè necessariu avè un supportu stabile per millaie di toccu ogni ghjornu.Un'altra funzione must-have hè di mantene a stabilità di u toccu in ogni o più pusizioni, chì permette più applicazione à l'abitudini di l'utilizatori è u cunfortu.

 

Materiali

A cuntrariu di i monitori di u cunsumu, i materiali più rigulari utilizati per l'applicazioni cummirciali o ancu industriali ponu esse l'acciaio, cù eccellenti caratteristiche di durabilità è offre una larga possibilità di cuncepimentu persunalizatu.

Ci sò ancu altri materiali per scopi diversi

Alluminiu: ligeru paragunatu à l'acciaio, cun sempre una alta durezza cum'è prutezzione

è un rendimentu di rinfrescante maravigliu, U prublema si trova nantu à u costu significativamente più altu di l'acciaio normale.In fine, l'AL vene cun una prospettiva argentina chì hà assai fan.

 

Taglie

A schermu o touch screen cù una dimensione più grande hè a nova tendenza sia per i cunsumatori sia per i publicità.Antouchscreen extra grandepò offre una visualizazione notevuli è un putente effettu cummerciale publicitariu.Tuttavia, ùn hè micca, in ogni casu, cunsigliatu di selezziunà un schermu toccu oversized, chì puderia purtà camere insufficiente in u situ è ​​spese più altu.

 

Disegnu persunalizatuo Articuli in esecuzione

Hè u disignu persunalizatu necessariu per voi, quantu spessu u vostru cliente o impiegatu aduprà a funzione o funzioni, è pudete truvà e vostre caratteristiche richieste in articuli populari da altri fornitori?Prima di passà in u disignu persunalizatu, e dumande sopra sò degne di cunsiderazione seria.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022