Cumu migliurà a nostra cumpetenza in a fabricazione di schermi touch da Staff Training

Formazione di u persunale - Touch screen maker

Cum'è un affidabilefabricatore di schermi tattili, Per migliurà a nostra cumpetenza in a fabricazione è u disignu di display touch, offrendu i migliori monitori touch screen per voi, Horsent hà arricchitu a gestione di e risorse umane nantu à a cumpetenza, a furmazione è a prestazione di l'impiegati cum'è seguente:

Cunferma di cumpetenza
Prima chì u novu impiigatu sia assuciatu, e risorse umane testanu a capacità di e so pusizioni per intervista, mentre chì i candidati furniscenu certificati accademichi, sperienza di furmazione è certificati cunnessi.Dopu à l'entrevista, l'entrevistadore cumpone a "Formula di valutazione di l'entrevista" per evaluà a capacità di u candidatu per fà u postu è mantene u registru di l'entrevista.

A furmazione
E Risorse Umane urganizeghja a 2a indagine di dumanda di furmazione in dicembre di ogni annu per cullà u "Formulariu di Candidatura di Formazione" di ogni dipartimentu.Sicondu i risorsi è i bisogni di a cumpagnia, i risorsi umani determinanu a furmazione interna è u pianu di furmazione esternu di a cumpagnia, formanu u "pianu di furmazione annuale", è dopu l'appruvazioni di u direttore generale, u dipartimentu di l'amministrazione di i risorsi umani l'organizza è l'implementa.
U Pianu di Formazione Annuale pò esse aghjustatu quantu necessariu è deve esse riappruvatu.

In u travagliu praticu, diverse forme di furmazione ponu esse urganizati temporaneamente cum'è necessariu, è i piani sò pruposti da i dipartimenti pertinenti è implementati dopu l'appruvazioni da u direttore generale.
A furmazione esterna di a cumpagnia hè urganizata è gestita da u dipartimentu HR, è l'istituzione di furmazione hè cuntattata da u terzu partitu secondu i requisiti di e lege è regulamenti pertinenti, cum'è u fornitore di pannellu tattile, u cliente industriale di u touch screen, u cliente di kiosk touch screen ... .L'impiegati sò fora per a furmazione anu da esse riveduti da u so supervisore è appruvati da u direttore generale.

U prugramma di furmazione internu Horsent hè principarmenti cumminatu cù u travagliu cummerciale di u dipartimentu, a migliione di e cumpetenze di l'impiigatu, etc., principalmente per mezu di a cumunicazione interna, a discussione è l'insignamentu.È altre manere.Quandu hè apprupriatu, combina cunferenze, operazioni in situ cum'è l'operazione di assemblea di u monitoru di u schermu tattile, a prova di a funzione di u toccu di u toccu è altre forme.
Sicondu u pianu di furmazione, a furmazione hè fatta per l'impiegati freschi, u staffu di gestione, tecniche ', operatori di pruduzzione, persunale di magazzinu, ingegnere di qualità, staffu di labburatoriu, ispettori, etc. schermu, qualità monitor touch (pruduzzione, ispezzione, gestione di magazzinu, persunale di audit internu, persunale di gestione di testi), in particulare u persunale di pusizioni chjave, almenu una volta à l'annu, a furmazione nantu à a cunniscenza di a qualità touch screen è e cumpetenze prufessiunali.

Per mezu di a furmazione, l'impiegati anu amparatu:
a) L'impurtanza di risponde à i bisogni di i clienti è i requisiti legali è regulatori;
b) cunsequenze di a violazione di sti requisiti;
c) A pertinenza è l'impurtanza di l'attività stessu à u sviluppu di l'impresa è cumu cuntribuisce à a realizazione di obiettivi di qualità di touch screen.

A cumpagnia deve fà furmazione di induzione per i novi impiegati, cumprese:
a) A furmazione di basa di a cumpagnia, cumpresu u prufilu di l'impresa, a cultura corporativa, l'introduzione di u produttu di l'impresa, etc.;
b) A gestione di a qualità di a cumpagnia, l'ugettivi di qualità è a cunniscenza di a qualità cunnessa di u touch screen, a cuscenza di a qualità è a cuscenza di a sicurità durante a fabricazione di u touch screen, cumpresu l'ingaghjamentu in a rilevanza è l'impurtanza di u travagliu;
c) Reguli di gestione pertinenti è regulamenti di a cumpagnia, cumpresu u sistema di assistenza, u sistema finanziariu, etc.;
d) Sistemi di cunfidenziale è di cunfidenziale cum'è schermi tattili OEM, schermi tattili persunalizati, etc.
e) furmazione di ingressu, cumprese a cunniscenza di basa di tecnulugia di touch screen, tecnulugia di touch screen capacitiva, cumu funziona u touchscreen, istruzioni di pusizione, metudi di funziunamentu di l'equipaggiu, passi, questioni di sicurezza, etc.

A furmazione di l'ingressu hè urganizata è implementata da u Dipartimentu di Risorse Umane per aiutà i novi impiegati, cun un record in Valutazione di Formazione di Cunferenza.
A furmazione di ingressu di u touch screen e) hè decisu da u capu di u dipartimentu, per esempiu, u dipartimentu di produzzione di monitor touch, per designà u novu cunsiglieru di furmazione per l'ingressu di l'impiegati, è u cunsigliu formula un pianu di furmazione, urganizatu è implementatu da u cunsigliu dopu appruvazioni. da u capu di dipartimentu.U ciclu di furmazione hè sincronizatu cù u periodu di prova.Qualificatu prima di principià a pusizione formale
E Risorse Umane stabiliscenu un registru di furmazione persunale è mantene i registri di furmazione di l'impiegati à tutti i livelli.

Evaluazione di l'efficacità di a furmazione
Per a furmazione interna, i seguenti registri sò aduprati per a valutazione di l'efficacità: "Formula di registrazione di valutazione di furmazione di cunferenza" o risultati di esame / valutazione o riassuntu di furmazione.Frà elli, l'ispezione, a prova, a gestione di magazzini è a furmazione di l'operatori sò basati nantu à i risultati di l'esame (verificazione) cum'è a basa per una valutazione efficace.
A prova di furmazione esterna deve applicà u certificatu di qualificazione di furmazione (certificatu) è / o a Forma di Riassuntu di Formazione esterna ".

Vulete sapè di piùnovità di a nostra cumpagniaè a furmazione di u persunale?Per piacè lasciate u vostru tema di interessu cumpiendu e forme in u cantonu ghjustu.


Tempu di post: Jul-13-2022