Venite à scuntrà u monitor Touchscreen Curved Horsent

monitore touchscreen curvo (5) - 副本

Byquestu invernu nevicatu ma sempre caldu di u 2022, Horsent hà introduttu u so monitor di touchscreen curvo di novu designu.

In u primu mumentu quandu pensava à i disinni, Horsent hà vulsutu furniscia una mostra chì hè capace di furnisce una visione di u mondu reale è ritratti chì sò vicinu à l'impressione formata da i nostri ochji.

 

À a fine di l'annu, in a stagione di vacanze, accoltamu i nostri clienti à scuntrà u nostru monitor di touchscreen curvo cù u più chjusu à u mondu cù u modu più faciule per interagisce cù a macchina: tecnulugia PCAP Touchscreen sensibile.Cunfortu, L'utilizatori seranu ricurdati di a so sperienza di visione naturale è bella da u mondu reale.A distanza trà a macchina è l'omu hè sempre cusì vicinu da L'interazzione liscia è l'esperienza di immersione in un ambiente 3D.

 

Risoluzione 4K

10-bit (D), 1,07 miliardi

L'utilizatori l'amaranu in u mumentu stessu toccu u screnu: Horsent usa 4K Ultra HD 3840 × 2160 a visualizazione di culore più chjara è 1.07 da Horsent quattru volte FHD regulare per chì l'utilizatore pò avvicinà più vicinu à u screnu è sperimentà un mondu più grande intornu à u mondu. circustanze cù una visualizazione più circundante.

450 nits

Comparatu à 250 o 300nits, 450nits hè assai più luminoso cum'è impurtante per attruverà u cliente in una vista di distanza è offre leggibilità per u latu di a finestra è a mità di u sole.

 

Lunetta zero

Horsent cuntinueghja à applicà u più famosu disegnu zero-bezel bordu à bordu.Truverete solu una schermu di vetru in fronte è senza bisellu.

 

 

Durabilità

Cum'è u primu scopu di Horsent quandu cuncepisce, pruduce è vende un novu pruduttu, insistemu continuamente à u Vetru Temperatu 3mm per prutege a visualizazione è più impurtante, prutegemu l'utilizatore da l'incidentu di ogni ghjornu.

 

Disponibilità

Horsent hà finitu prughjetti è campioni per l'utilizatori precedenti.Furnemu campioni istantanei rapidi è prudutti di tempu di consegna rapidi per 43inch è 32inch, per pruvà secondu e diverse esigenze di a cumpagnia da i clienti.

 

 

touchscreen di casinò

Applicazione

Suggeremu l'applicazione in l'industria di i ghjoculi, casinò, divertimentu, divertimentu, o situ cummerciale induve avete intenzione di catturà l'ochji di l'utilizatori è di i visitori, i schermi curvati sò supposti unu di i superstars in u vostru palcuscenicu.

 

Per più infurmazione, cum'è specs cumpleta è disegnu nantu à u pruduttu, fate un clic nantu à i ligami sottu

www.horsent.com/43-inch-curved-4k-touchscreen-monitor-product/

www.horsent.com/32inch-curved-touchscreen-monitor-product/

For more questions and inquiries, please contact our sales at sales@horsent.com.

.

 


Tempu di Postu: Dec-13-2022