7 tippi di lunetta Touch screen chì duvete sapè

A lunetta di u touch screen hè a parte chì si distingue da u quadru di monitor.In i vechji tempi, da l'80S à l'anni 90 di a tecnulugia IR è SAW touch, u bisellu hè considerablemente altu, grande è grossu.

U bisellu hè qualcosa chì deve avè, per via di a schermu di u toccu SAW è IR hà bisognu di u bisellu per mandà o riceve u signale di SAW o IR per chì l'IC pò situà u locu toccu.

Quandu u tempu vene à l'età diu screnu touch PCAPèmonitor touch, Intornu à l'anni 2000, u PCAP hà finitu a vita di u bisellu pesante, per avè una bella, simplice è touch screen-to-edge.

 

Oghje, hè pupulare di vede 4 ~ 5 tipi di bisellu in i monitori touch screen da i fornitori per diverse applicazioni, costi, è pro è cuns.

1. Bisellu metallicu simplice

2. Lunetta classica di quadru aperta

3. Zero bisellu

4. Frame finitu

 

 

Lunetta metallica simplice

 

 

Apparizione ☆☆

Applicazione ☆☆

Costu ☆☆

Difficile ☆

Durabilità ☆

 

 

A lunetta metallica simplice hè a lunetta di schermu PCAP più faciule è più economica chì quasi tutti i fornitori di touch screen ponu furnisce stu tipu di disignu.U più vantaghju hè u costu-efficace è ùn hè micca bisognu di utensili, chì permette una consegna rapida à un prezzu bassu per ogni industria più u cortu tempu di consegna.

U più disadvantage hè ovvi, u bisellu ùn hè ancora bella per via di u materiale di custruzzione di metallu, è ci hè 0.5 ~ 1mm spaziu unità trà u bisellu è schermu, lassannu accumulazione brutta, difficiule à mantene è risicu di danni acqua.

** Applicazione Suggerita: Applicazione cummerciale quandu u costu hè primu è hà bisognu di tempu di consegna veloce.

Pruduttu cunsigliatuSchermo tattile Horsent 10.4inch open frame

Schermo tattile 10inch open frame
Lunetta IR touchscreen

Lunetta IR Touch Screen

 

Apparizione ☆

Applicazione ☆☆

Costu ☆

Difficile ☆

Durabilità ☆

IR hè u più pupulare in touchscreen di grande dimensione, soprattuttu quandu a dimensione più grande di 43 inch, Ma u prezzu vene cun una lunetta visibile è alta in gradu di unità cm.

Nisunu li piace a lunetta, ma quale pò resiste à un grande schermu, ancu un schermu tattile economicu?Per esempiu, un touchscreen IR 43inch pò esse bassu quant'è 400USD, mentri a maiò parte di i PCAP partenu da 500USD.A lunetta di u touch screen IR hè faciule da fà senza esigenze di utensili, ma vene cun una durabilità bassa.

Pudete avè un monitor tactilu di lunetta IR in un kiosk o separatu, ma vene ancu cun un bisellu altu è visibile chì hè difficiule d'accettà per alcuni clienti sensibili.

** Applicazione Suggerita: Applicazione cummerciale quandu u costu hè cruciale è deve avè un grande touch screen

Pruduttu cunsigliatu: Horsent 43inch IR touch screen

SAW Touch Screen Bezel

 

Apparizione ☆

Applicazione ☆☆

Costu ☆☆

Difficile ☆☆☆☆

Durabilità ☆☆☆☆☆

A schermu tattile SAW hè più populari in l'anni 2000 è 90, soprattuttu per 15, 17, è 19inch, hè una schermu tattile à pocu pressu, costu efficace, Ma HA u listessu prublema cum'è IR, u prezzu vene cun una lunetta visibile è alta in cm. .

Nimu ùn li piace a lunetta, ma micca tutti ponu permette un touchscreen più di 200USD.U bisellu SAW aumenta ancu a durabilità.

Pudete vede assai bisellu SAW in un vechju chiosco, soprattuttu ATM cù un bisellu altu è visibile chì hè difficiule d'accettà per certi clienti sensibili.

** Applicazione suggerita: applicazione quandu u costu hè cruciale è deve esse assai durable

Pruduttu cunsigliatu: Horsent 17inch SAW touch screen

H1911S-3

Lunetta classica PCAP Open Frame a scalini

 

 

Apparizione ☆☆

Applicazione ☆☆

Costu ☆☆

Difficile ☆☆☆

Durabilità ☆☆☆☆☆

 

 PCAP quadru apertuhè un schermu PCAP cuncurrtivu, cuncurrtivu in costu, chì vene cun una lunetta assai bassa è un frontale di vetru, senza gap, per a stallazione di kiosk.

Dopu l'incrustazione o l'installazione, ùn pò micca furnisce l'apparenza di lunetta.Solu un fornitore di monitor di schermu tattile prufessiunale pò furnisce stu tipu di disignu perchè dumanda un attrezzu speciale per ogni dimensione è suluzione, più almenu 10m2 di stanza pulita hè necessaria per assemble u quadru, u pannellu touch è LCD.U più vantaghju hè u costu-efficacità permette una consegna rapida à un prezzu bassu per ogni industria.

U più vantaghju hè a lunetta, in fattu questa ligera lunetta hè pensata per esse aduprata per a visualizazione di u kiosk, cusì pò esse muntatu in modu sicuru è diventate lunetta zero plus.Resistenza à l'acqua è a polvera IP65dopu a stallazione.

** Applicazione suggerita: a visualizazione integrata di u screnu di u kiosk.

Pruduttu cunsigliatuSchermo tattile Horsent 22inch pcap open frame

Computer touchscreen (1)
Touchscreen da 10 pollici H1015PW1-UH-bisellu

Quadru apertu di lunette zero Screen Touch

 

Apparizione ☆☆☆☆☆

Applicazione ☆☆☆☆☆

Costu ☆☆☆

Difficile ☆☆☆☆☆

Durabilità ☆☆☆☆☆

Hè u novu touch screen PCAP sviluppatu, chì hè natu in l'anni 2000, è diventatu solu populari in i monitori touch screen in l'anni 2010 per touchscreen di dimensione 22inch, hà zero-bezel o senza bisellu, design edge-to-edge, glass-front. solu apparizione.

Offre un aspettu di tableta è IP 65 per u vostru kiosk o segnaletica interattiva.

** Applicazione suggerita: i fondi ùn sò micca u primu fattore

Prudutti cunsigliati: Schermo tattile Horsent 32inch Zero Bezel, 22inch Zero Bezel Touch Screen,

Lunetta zero finita

 

 

Apparizione ☆☆☆☆☆

Applicazione ☆☆ ☆☆

Costu ☆☆☆

Difficile ☆☆☆☆☆

Durabilità ☆☆☆☆☆

 

Frame chjusu PCAPschermu tactile PCAP afforable chì vene cun una lunetta quasi zero, senza gap, per separati, muntati in vesa, Solu un fornitore di monitor di schermu tattile prufessiunale pò furnisce stu tipu di disignu perchè dumanda un attrezzu speciale è costu è un alloghju cuncepitu per ogni dimensione è suluzione. , più almenu 10m2 di stanza pulita hè necessariu per assemblà u quadru, u pannellu touch è LCD.U più vantaghju hè u costu-efficacità permette una consegna rapida à un costu mediu per ogni industria.

U più vantaghju hè a lunetta, in fattu questa lunetta hè pensata per esse aduprata per u campu cummerciale l'apparenza vene à u primu fattore, cusì pò esse muntatu sicuru è diventate lunetta zero plus resistenza à l'acqua è a polvera IP65 dopu a stallazione.

** Applicazione Suggerita: muntatu à u muru è muntatu in stand.

Pruduttu cunsigliatu HorsentMonitor touch pcap da 32 pollici, Monitor touch pcap da 22 pollici

H1523PA-6 (2)
Schermo tattile di 32 pollici zero bisellu

Zero Bezel Glass frontale Touch Screen

 

Apparizione ☆☆☆☆☆

Applicazione ☆☆☆☆☆

Costu ☆☆☆☆

Difficile ☆☆☆☆☆

Durabilità ☆☆☆☆☆

Hè l'ultimu touch screen PCAP sviluppatu, diventatu solu populari in i monitor di touch screen à a mità di l'anni 2010 per u touchscreen di grande dimensione, hà zero-bisel o senza bisellu, design bordu à bordu, aspettu solu in vetru, Horsent ancu. cuncepisce un frontale di vetru leggermente più grande per furnisce l'aspettu incredibile assolutu.

Offre un aspettu di tableta è IP 65 per u vostru kiosk o segnaletica interattiva.Vetru frontale Touch screen Zero bisellu hè u più caru PCAP touch screen in Horsent.

** Applicazione Suggerita: Applicazione cummerciale cù i fondi extra

Prudutti cunsigliati: Schermo tattile Horsent 32inch Zero Bezel

 

 

Avete sempre una quistione nantu à a lunetta di u touch screen o ùn sapete micca cumu sceglie, per piacè cliccate quì sottu per e nostre vendite

 

 


Tempu di Postu: Jul-01-2022