Cumu Horsent riduce u tempu di consegna?

U tempu hè soldi.In u mondu di u retail, i clienti diventanu impazienti cù u tempu di consegna: ùn ponu micca pruvà istantaneamente, è ghjorni o ancu settimane di tempu di consegna hè unu di i più grandi mal di testa di a compra in linea.

Quasi tutti l'affari d'oltremare di Horsent trattanu in linea dopu à u covid 19, è u nostru timing di consegna di u monitor touch hè cunnessu à u chiosco di i clienti o u tempu di consegna di a macchina, è cusì l'impegnu di consegna diventa sempre più impurtante di ciò chì puderia esse mai, è simu cuscenti di quessa. .

Cumu faciHorsentaccurtà u tempu di consegna è ciò chì avemu fattu o pudemu fà per offre una consegna più veloce di touchscreen à e mani di i clienti per schema?

 stock screen touch

stock in-house

Peri clienti regularmente è a maiò parte di l'articuli in esecuzione per esempiu,Touchscreen 21.5inch (22inch) open frame (H2212PW), èSchermo tattile aperto da 32 pollici (H3212PW), Mantenemu constantemente un livellu di stock in-house per i nostri clienti occupati è a dumanda calda.Da u latu di u nostru canale di distribuzione glubale, i nostri distributori o rivenditori mantenenu ancu stock in-house in cunsiquenza, Questa azione puderia risparmià u tempu di i nostri preziosi affare assai spedendu stock direttamente à voi, è ùn avete micca bisognu di pensà à corsu di tempu di piombu in tuttu.U nostru stock in-house ùn hè micca fissatu per via di a dumanda di u mercatu, lasciate un mail àsales@horsent.comper l'ultima lista di azioni interna.

 

Pronta à andà

Per evità u rifiutu è u magazzinu inattivu, affruntà, ùn simu micca capaci di preparà tutte e magazzini in-house per ogni cliente o ogni articulu chì prupunemu, in ogni modu, ciò chì pudemu organizà hè avè un saccu di pezzi è cumpunenti in u nostru magazzinu pronti per l'assemblea in linii.In cunfrontu cù l'ordine è l'acquistu da u nostru fornitore prima di l'ordine, sta mossa puderia salvà di ghjorni o settimane.Questa strategia hè per a maiò parteSchermo tattile Horsent PCAP open frameda populari 15inch, 15.6 inch à 17inch, 19inch.È finitu u monitor touch frame cum'èMonitor touch 21.5inch (22inch).

 

Fate Piani

Iè, questu puderia sonà simplice ma duru in tempu reale, quandu Horsent hà spessu centinaie di ordini regulare à settimana è a mità di questi ponu esse disinni persunalizati.

Horsent applica un software in linea per fà piani di Produzione intelligenti per gestisce u so calendariu di produzzione massiccia in modu efficiente cù a flessibilità di tira è spinta di ordini.

 

Mani abili

In manifattura, U prublema di rilavorazione, u travagliu lento, è ancu i prublemi di qualità è a classificazione puderia ritruvà a pruduzzione è allargà u tempu di guida significativamente.Hè per quessa Horsent insiste à furmà continuamente i nostri impiegati per migliurà e cumpetenze è a prufessione di i nostri travagliadori è in termini di HR, mantenemu a nostra manu più talentuosa è qualificata, l'operatori è i diseggiani di prima classe cun noi.

Hè cusì chì pudemu gestisce un tempu di consegna più brevi in ​​a linea di produzzione.

Sapè ne di più:Linea di schermu tattile Horsent

Logistica

Horsent valuta a Logistica cum'è una scienza.In u nostru sistema, i nostri squadre di logistica sò abili cum'è qualcunu altru, cù una ricca cunniscenza in a gestione di magazzini è di spedizione.Travagliemu strettamente cù i partenarii di trasportu di i nostri clienti per perseguite una consegna sicura è rapida à a destinazione in u mondu.

Truverete a nostra logistica per esse utile cù l'aiutu, sempre reagisce rapidamente, in modu efficiente è pacienza mantenenduvi aghjurnatu è informativu, per serve i nostri amati clienti sinceramente.

Horsent sta travagliendu in l'approvvigionamentu di u schema di spedizione più economicu è sempre sicuru per affruntà u trasportu crescente.

 

Ascoltamu

Ancu Horsent hè interessatu à a migliione di u tempu di consegna, cose succede, sè avete lagnanze o cunsiglii annantu à qualcosa di a consegna, o di u tempu di consegna ... vi sò benvenuti per chjamà o abbandunà un email à u nostrusales@Horsent.com or Cathy@horsent.com, we will get back to you in 24 working hours.

 

 


Tempu di Postu: 21-Sep-2022