Chì ghjè u megliu rapportu d'aspettu di u screnu per a vostra visualizazione touchscreen?

 

 

Uu rapportu di l'aspettu di u schermu hà determinatu a forma di a visualizazione di u screnu è qualchì volta hà fissatu a forma di u monitor stessu, in detail, a cunfigurazione di u rapportu hè a larghezza di a visualizazione à a so altezza.U più pupulare hè widescreen 16:9, 16:9 o super wide 21.9 è 32:9.È u ritrattu hè adupratu cum'è 9:16 è 10:16.Tuttavia, truverete assai display tradiziunali 5:4 è 4:3 touchscreen, monitor o TV.

Sò cunfusu, prima di piglià a decisione, stabilisce u megliu rapportu d'aspettu di visualizazione per i vostri media touchscreen?Eccu alcuni suggerimenti chì ponu aiutà.

 ratio d'aspettu di u screnu

Avete un cuntenutu extra?

In lochi cum'è l'auto-ordine per cena, è i kioschi di check-out, l'utilizatori passanu per una longa lista cum'è un menu o fattura.Allora una versione alta, di ritrattu di 16: 9 risolverà u prublema è puderà visualizà una longa lista in una pagina per leghje è operazione.

Horsent offre un serviziu di pre-flip prima di a spedizione, cusì pudete gode di a versione di ritratti direttamente à l'arrivu.

Parla cù i nostrivenditeavà per un paràmetru di ritrattuMonitor touchscreen da 22 inch o 32 inchavà !

 

Hè u paisaghju impurtante per voi?

Per un ristorante di fantasia o un centru cummerciale di 1st class, induve vulete esse u più grande di u grandu: a lista di l'articuli hè menu impurtante, l'affari vole dimustrà a cucina superba è l'alimentu diliziosu.U touchscreen widescreen 16:9 o 16:10 serà a megliu opzione per i vostri articuli di fantasia.

Più à leghje:

Monitor touchscreen Horsent 43inch 4K

Schermo tattile aperto Horsent 32inch widescreen

Schermo tattile aperto Horsent 27inch widescreen

 

Chì ghjè a megliu risoluzione di u vostru software / app?

Ci hè ancu un software tradiziunale chì stabilisce a so risoluzione à 1024 * 768 o 1280 * 1024, in questu sensu, hè suggeritu di utilizà un rapportu 5: 4 o 4: 3 per sbarazzarsi di estensioni indesiderate.

Horsent offre 19 inch frame apertuèTouchscreen Openframe da 17 polliciper sustene a vostra applicazione tradiziunale è u software, per esempiu, ATM o interfaccia di operazione di fabbrica.

 

In una cunclusione

Ci hè ancu trà i temi più caldi in u mondu LCD, chì u rapportu di l'aspettu di u screnu hè megliu per a versione umana è cusì per creà a visualizazione più naturali per l'ochji umani.Cum'è un creatore di touchscreen è un fornitore di soluzioni interattive, Horsent hè ansiosu di offre a soluzione di display touchscreen di 1ª classe per u vostru situ cummerciale dedicatu.

 


Tempu di post: 20-oct-2022