Cumu sceglite u touchscreen ghjustu per a vostra attività?

U Touchscreenprincipia à ripiglià u locu di travagliu è u mondu cummerciale, creendu un ambiente di travagliu è cummerciale assai più mudernu è produttivu.Da i magazzini di vendita al dettaglio è i ristoranti à l'imprese di fabricazione è l'imprese di servizii finanziarii, innumerevoli imprese usanu avà i dispositi touchscreen in e so operazioni di ogni ghjornu.

cù una larga gamma di opzioni di touchscreen dispunibuli, scegliendu u dirittu per a vostra attività pò esse un compitu ardu.Semu quì avà travagliendu per furnisce una guida nantu à a selezzione di u touchscreen adattatu.

1. Capisce a vostra dumanda ?

Chì ghjè u scopu principale è u casu d'usu per u vostru display touchscreen?pudete identificà l'applicazione specifica per a vostra attività?spessu, avemu vistu touchscreens cugliera polvara perchè u scopu di usà elli ùn era chjaru da u principiu.Prima di urdinà un Touchscreen, avete bisognu di assicurà chì si adatta à a vostra applicazione.Capisce u scopu aiuterà à determinà e caratteristiche necessarie, i requisiti di durabilità è e specificazioni di rendiment.

Cum'è segnaletica digitale per Retail

I schermi di signage digitale altamente interattivi sò perfetti per visualizà cuntenuti interessanti cum'è video, musica è promozioni.Sò sicuru di catturà l'attenzione di i clienti è i visitoriin a vostra tendaè facilità.

per questu scopu, duvete fucalizza nantu à u monitor touchscreen cù:

  • alta reattività per facilità e transazzione liscia è veloce.
  • Cunsiderate funzioni cum'è a capacità multi-touch per pinch-to-zoom o interazzione basate in gestu.
  • Optate per schermi cù alta luminosità è boni anguli di vista per rinfurzà a visibilità in diverse cundizioni di illuminazione.
  • Sceglite schermi tattili robusti chì ponu sustene l'usu continuu è l'impatti potenziali.

Per esempiu:Monitor touchscreen Horsent 24inch à parete cù tecnulugia PCAP touchscreen

 

● Cum'è presentazione di presentazione perSala di riunioni

In a sala di riunioni, u parlante hà sempre bisognu di una schermu per vede documenti.L'esperienza di u toccu è u multi-touch sò assai impurtanti per l'utilizatore, è pudete ancu avè bisognu di una schermu di grande dimensione per a sala di riunioni.

Segnaletica Horsent da 43 pollici per u muru touchscreen

vd

Per l'installazione di Kiosk:

  • Focus in touchscreens chì ponu suppurtà un usu pesante è cundizioni ambientali potenzialmente duri.
  • Cunsiderate e caratteristiche cum'è u vetru resistente à i vandali per prutegge da danni o manipolazioni.
  • Cercate schermi touchscreens cù u metudu di lunetta o di stallazione ghjusta per pudè esse installatu in u vostru kiosk in u modu ghjustu per avè una stallazione rapida è senza saldatura.
  • Assicurà a cumpatibilità cù u software di kiosk è i requisiti hardware.

Schermo tattile Horsent 21.5inch openframe per kiosk.

 

Sopra sò 3 ambienti diffirenti in quale vedemu un grande valore in l'usu di display touchscreen.Ci hè parechje idee nantu à l'applicazione di u touch screen.Chì ghjè u vostru?

2.Which tecnulugia toccu?

Avà, a maiò parte di u touchscreen utilizanu a tecnulugia resistiva o capacitiva o PCAP touch.

  • Resistive: Affordable è adattatu per l'applicazioni à un toccu.Risponde à a pressione, facendu ideale per l'usu cù guanti o stylus.Tuttavia, ùn pò micca furnisce u listessu livellu di precisione, reazione liscia è capacità multi-touch cum'è l'altri tecnulugii, più applicati in siti industriali cum'è fabbriche è attellu.

  • Capacitive: o PCAP, Offre una reattività eccellente, un supportu multi-touch, è una migliore chiarezza ottica.Funziona basatu annantu à e proprietà elettriche di u corpu umanu, menu adattatu per interazzione guanti o stylus.I touchscreens capacitivi sò cumunimenti truvati in lochi cummerciale è siti publichi.

  • Infrared: una soluzione alternativa di prezzu più bassu à PCAP, utilizendu una serie di sensori infrarossi per detectà u toccu.Offre una durabilità eccellente, cum'è a superficia touchscreen hè fatta di vetru o acrilico.I touchscreens infrared supportanu multi-touch è ponu esse operati cù guanti o stylus.

  • Onda Acustica Superficiale (SAW): Utilizà onde ultrasoniche per detectà u toccu.I schermi tattili SAW offrenu un'eccellente chiarezza, durabilità è alta risoluzione tattile.Tuttavia, sò sensittivi à fatturi ambientali cum'è a terra o l'umidità, chì ponu influenzà u rendiment.

Sceglite a tecnulugia di u toccu chì si allinea megliu cù i vostri bisogni specifichi, cunsiderendu fatturi cum'è l'usu previstu, a durabilità è e preferenze di l'utilizatori.

leghje più: pcap touchscreens vs IR touchscreen.

3.Chì dimensione di u screnu?è u rapportu d'aspettu?

Chì taglia à scegliedipende assai di u casu d'usu, quantu persone sò in u locu, è quantu luntanu da u screnu sò.Per e sale di presentazione, avete quasi bisognu di andà per a più grande dimensione di schermu, o ancu cunnette à un projector cù una dimensione di schermu più grande.Se vulete avè un touchscreen per a sessione, una grande schermu ancu deve esse perfetta per voi, cum'è 55 inch o sopra.

  • Cunsiderate a distanza di visualizazione trà l'utilizatore è u touchscreen.Per distanze più brevi, e dimensioni di schermu più chjuche ponu esse abbastanza, mentre chì i schermi più grandi sò più adattati per distanzi di visualizazione più longu.
  • In ambienti di vendita al dettaglio, schermi più grandi ponu attruverà l'attenzione è permettenu dimustrazioni di prudutti più interessanti o sperienze interattive.
  • U rapportu d'aspettu dipende da u cuntenutu è l'applicazione.I rapporti d'aspettu widescreen (16: 9 o 16: 10) sò comunmente usati per a signalazione multimediale o digitale, mentre chì i rapporti quadrati o 4: 3 sò adattati per l'applicazioni chì implicanu una visualizazione di cuntenutu più verticale o interfacce tradiziunali.

In più di a dimensione è a tecnulugia di u toccu, avete ancu cunsiderà u rapportu d'aspettu quandu sceglite un touchscreen.U rapportu d'aspettu si riferisce à u rapportu di a larghezza di a visualizazione à a so altezza.4: 3 era una volta u rapportu d'aspettu dominante per i monitori, ma a maiò parte di i monitori muderni - cumpresi quelli touchscreen - usanu avà un rapportu d'aspettu di 16: 9.À u listessu tempu, i prublemi di l'adattazione di u software anu da esse cunsideratu ancu per diverse Aspect Ratio.

  1. Risoluzione di visualizazione è chiarità:
  • Risoluzioni di display più elevate, cum'è Full HD (1080p) o 4K Ultra HD, offrenu visuale più nitida è dettagliata.Cunsiderate i requisiti di cuntenutu è u budgetu quandu selezziunate a risoluzione adatta.
  • I touchscreens cù rivestimenti anti-riflettenti o anti-riflettenti aiutanu à minimizzà l'abbaglianti è i riflessi, assicurendu una visibilità megliu in ambienti ben illuminati.
  • Cunsiderate l'accuratezza di u culore è i livelli di luminosità di a visualizazione, soprattuttu se a vostra attività si basa nantu à a presentazione di visuale vibrante o immagini dettagliate di u produttu.

Monitor touchscreen Horsent 4k 43inch.

Ricurdativi, i bisogni specifichi di a vostra attività è l'esperienza di l'utilizatore destinata duveranu guidà e vostre decisioni quandu sceglite u touchscreen ghjustu.Fate una ricerca approfondita, cunsidereghja demo o prototipi, è cunsultate cù l'esperti per piglià una decisione informata chì si allinea cù i vostri scopi di cummerciale.


Tempu di post: 18-mar-2021