Cumu sceglie a dimensione di u touchscreen

Cumu sceglite a taglia ghjusta per u vostru touchscreen

 

 

Parechji di i mo clienti ùn anu micca specificatu a dimensione quandu sceglie u touchscreen ghjustu.

Dunque, parlemu cù i nostri clienti profondamente in quantu à a so attività è l'applicazione, circannu di truvà a dimensione ghjusta per u so prughjettu.È eventualmente, offre cunsiglii o aiutali à decide cù u touchscreen ghjustu.

Sicondu i nostri 15 anni di sperienza cù touchscreen, eccu ciò chì duvemu cunsiderà prima di cunfirmà a dimensione:

 dimensione di u touch screen

Campu d'applicazione

Cunsiderate i travaglii chì fate nantu à u monitor di touchscreen. In a maiò parte di i scenarii, u cliente in un pruprietariu di l'industria di l'intrattenimentu aduprà una schermu più grande cum'è 27, 32 o 43 inch o ancu 50, è 55 inch, à u cuntrariu,industria pesantel'ingegneri sò principarmenti soddisfatti cù a dimensione più chjuca di u screnu cum'è10 inch or schermu tattile 21.5 inchmax.In quantu à l'autoserviziu in vendita, 15 ~ 27 inch deve esse abbastanza.

Tuttavia, ci sò sempre eccezzioni, Unu di i nostri clienti in l'industria di machini sceglie 27 inch èschermu tattile 32 inchperchè anu bisognu à avè un grande spaziu per l'ajustamentu di taglio è u funziunamentu di parechji prucessi di linea.

In una parolla, u campu pò aiutà è limità ti piace l'estereotipi, aiuta à a vostra decisione micca 100%, ma 90% quandu selezziunate a taglia ghjusta.

Display di software è cuntenutu

A schermu deve esse abbastanza grande per visualizà u cuntenutu interattivu (a rotazione di pagina hè spiacevole), l'interfaccia d'utilizatore di u software di consegna bè è liberamente, senza sacrificà a chiarezza di i media è a lettura di cuntenutu, ma ùn deve esse cusì grande chì hè diventatu una sorta di operazione di armi da u muvimentu di i dita.

U numaru d'utilizatori è u publicu, è a distanza di lettura.

Avà 10 punti toccu hè a basa di quasi ogni touchscreen, per 1 operazione d'utilizatore.Ma sustenemu 40 punti - 4 persone in grande schermu cum'è 50inch ancu.

Questu hè per dì à l'utilizatori chì a grande schermu hè per più di un utilizatore è un gruppu di u publicu: per esempiu: presentazione, cunferenza è tavola toccu in a sala VIP.

Ricumandemu a dimensione adatta di u touchscreen in termini di no.di l'utilizatori, l'audienza è i punti di toccu, è Distanza di lettura, cum'è a tabella sottu:

 

 

 

 

Dimensione di u touchscreen

Numaru di utilizatori max.

No. di audience, max.

Toccu di punti

Distanza di lettura

10 ~ 19 inch

1

0

10

20 ~ 50 cm

18.5 ~ 27 inch

1

1

10

30 ~ 60 cm

32 ~ 43 inch

2

3

40

50 ~ 100 cm

50 ~ 65 inch

3

10

40

100 ~ 300 cm

 grande touchscreen

Dimensione di u kiosk è u vostru spaziu per aduprà

A dimensione touchscreen deve currisponde à a dimensione di u so kiosk o u vostru locu per aduprà ancu, in u modu di a fisica è a natura, è u sensu di bellezza è armunia.

Per esempiu, parechji clienti di locker intelligenti pensanu à i picculi touchscreens prima di vene à i nostri ingegneri per via di l'operazione di limitu è ​​senza audience ma solu un utilizatore, pensendu chì u kiosk di u locker hè grande quant'è un muru di 10m2, spessu suggerenu di cunsiderà. 32 inch almenu in quantu à a bellezza di tuttu u kiosk.

 

Per attirà più attenzione

Un saccu di i mo clienti speranu chì u so touchscreen ghjucassi un rolu cum'è signage digitale interattivu per i publicità, per catturà l'ochji di più visitatori, hè per quessa chì a dimensione importa è dumandanu grandi dimensioni chì mai, perchè i so clienti ponu vede ancu da una distanza. distanza.,

Per quessa.43 inch hè u minimu per cunsiderà per u so benefiziu più, ancu 50 ~ 65inch hè a megliu suluzione per avè più attente ghjornu o notte à una grande distanza.U graficu sottu hè quantu luntanu pudete truvà una schermu in razione à a dimensione.

 

Dimensione di u screnu

Distanza massima di nutà

10 ~ 19 inch

4m

18,5 ~ 24 inch

4 ~ 8 m

24 ~ 32 inch

8 ~ 10 m

43 ~ 49 inch

10 ~ 15 m

50 ~ 65 inch

20 ~ 30 m

 

Sempre u pupulare

Questu importa, per via di a pupularità è supportu, serviziu, rimpiazzamentu è mercatu di cumpunenti o LCD a maiò parte di u tempu.

Cum'è un venditore, suggerisce chì i mo clienti evitenu dimensioni inusuali cum'è 23.6, vecchia moda cum'è 18.5, o 32: 9 ultra-widescreen cuncepitu speciale,

A dimensione irregulare mette un risicu più altu di longu tempu di guida è supportu o senza supportu è altu costu di riparazione è cumpunenti.

 

A moda è a tendenza

Pensendu à u futuru quandu selezziunate u touchscreen, micca u presente.

Sè vo avete aduprà un touch screen 15inch, è sò in tempu di ottene una nova touchscreen per u vostru novu kiosk, allura duvete pensà à 19inch.

Sè vo site cuntentu cù u vostru vechjuMonitor touch 21.5 inch, è in u vostru prossimu o novu prughjettu touchscreen, duvete pensà à ottene 24inch o27 inch.

A regula d'oru hè, ùn avete micca abbastanza cù ciò chì avete o ciò chì site.U fattu hè chì vivemu in un mondu di schermi, solu u screnu più grande pò purtà un grande volume di cummerciale è più attente, più populari cù l'utilizatori è l'audienza.Cum'è a dimensione di i telefoni cellulari, tablette è TV, anu più grande cù u tempu.

 

Face, parlemu di soldi

 

 

Ancu siHorsenthè cunnisciuta cum'è un fornitore di soluzioni di costu-cumpetitive, a grande dimensione di LCD è pannellu touch ùn hè micca assai accessibile per ogni cliente.

Sè vo avete i piani di ecunumià, vi suggerimu un massimu di32 inch

o sceglite21,5 inchcum'è a megliu suluzione costu-efficace, hè per quessa chì 21.5inch hè u bestseller avà da u 2020.

 

Horsent hè u cumpagnu perfettu per aiutà à ecunumià, è equilibrà i numeri.

Consider Your Budget: The price of touchscreen monitors can vary widely depending on the size, resolution, consult our sales today by emails to sales@Horsent.com, you will have a cost-competitive touchscreen in a suitable size.

 


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022