U serviziu di valore aghjuntu da Horsent

 

I nostriI clienti aspettanu micca solu un pruduttu touchscreen stessu, ma anu bisognu di un serviziu chì li aiuta in ogni aspettu di a ricerca di l'apparechju fine di i schermi interattivi.

Horsent hè ben cunnisciutu per esse un fabricatore di touchscreen di punta, però, unu di i nostri valori core hè chì Horsent furnisce servizii gratuiti ancu prima di l'acquistu cum'è fornitore è designer di soluzioni touchscreen.

Da Zero

Horsent hè dispostu à aiutà l'utilizatori di touchscreen freschi da u puntu di partenza, risolve i prublemi simplici cù pacienza ancu in a maiò parte di i casi, l'utilizatori freschi ùn sò micca prubabili di fà ordini di prughjettu prestu.Horsent furnisce ogni tipu di campioni à i clienti cù cori pienu.L'assistenza più regulare è necessaria Horsent hè dimustratu à l'utilizatori freschi cum'è cumu cunnette u touchscreen, cumu aduprà, cumu mantene, è cumu installà, è aghjustate u touchscreen dopu ... In casu chì voi o circate unisce à u grande. gruppu di famiglia touchscreen, truverete furmazione touchscreen à livellu ABC da Horsent.

Cuncepimentu persunalizatu gratuitu è ​​profondu

Horsent offre una gamma completa di disinni persunalizati di touchscreen cumpresi u disignu di forma di vetru, u disignu di funzioni, u disignu di u touchscreen, u disignu di display ... È tuttu ciò chì sopra hè cumplettamente gratuitu.

Vendite globale

Ùn truverete micca difficultà à cumunicà in inglese cù a nostra squadra di vendita.Pudete ricurdà l'ultima volta quandu vi sentite còmode di parlà cun un stranieru in inglese?È micca solu questu, a squadra di vendita di Horsent pensa è travaglia da u cliente, i so punti di vista, u so calendariu è u fusu orariu.

serviziu di cunsulenza

Iè, ci pudete dumandà tuttu ciò chì tocca à u touchscreen, pò esse l'usu o l'implementazione, etc., vi furniremu a nostra preziosa sperienza è spartemu cun voi cù pacienza è generosamente.L'ingegneri di vendita è di serviziu di Horsent sò una squadra di prima persona.Pudemu sforzu in i prughjetti di i clienti è creanu suluzioni per elli.Horsent aiuta centinaie di cumpagnie è enormi pruprietarii di picculi imprese cuntinueghjanu à cresce.

Basta à dàci una chjama

Ogni cliente, chjucu o grande, hè impurtante per noi.Horsent hè custruitu nantu à innumerevoli picculi clienti in vendita o parechji campi è industriali, però, li servemu in gradi di serviziu persunale.

 

U serviziu à valore aghjuntu Horsent ci aiuta à migliurà e nostre suluzioni è soddisfate a dumanda di i nostri clienti.Parlate à e nostre vendite avà àsales@horsent.comper u vostru serviziu delicatu.

 


Tempu di Postu: Nov-07-2022