Cumu a touchscreen aiuta a vostra operazione di fabbrica?

L'industria 4.0 comprende una fabbrica intelligente è un attellu sviluppatu per

a cumunicazione perfetta trà l'omu è e machini, migliurà l'operazioni, a produtividade è a sicurità.

 

Eccu i Lochi per avè un touchscreen in a vostra fabbrica, è cumu aiuta a fabbrica in parechji aspetti.

 U travagliu chì opera un centru di macchine CNC

  1. 1.Controlu di qualità

 

Natu per un input veloce di u vostru prucessu di qualità: stabilisce a frequenzaNGèOKcum'è opzioni cù icone rosse è verdi per toccu nantu à u touchscreen è piglià rapidamente note è rapportu istantaneu in linea.

U sistema di qualità intelligente cù u toccu pò aduttà una prova funziunale multipolare o un prucessu di prova visuale è più faciule per un ingegnere per funziunà è verificate rapidamente.

 

  1. 2.Pruduzzione

Qu'il s'agisse d'un manuel ou d'une machinerie, l'opération à l'écran tactile s'accélère en ligne, le processus de flux et l'action que l'on prend à l'inverse du tastier + du mouse.

Touch screen in a fabbrica hè più veloce per mandà ordini, trasfurmazioni è ancu stop è energia.

 

  1. 3.Dashboard

Dashboard 4.0 avà dumanda di più nantu à rivisione di dettagli megliu, cuntrollà è azzione rapida, ma by-pass, cà solu fighjà.Per trattà rapidamente è uttene dettagli in esecuzione in ogni mumentu è in ogni modu, l'operazioni nantu à u touchscreen sò più faciuli è più veloci chì mai per gestu è interazzione cumpleta cù una macchina cà u PC tradiziunale o u pannellu di cuntrollu.

 

  1. 4.Sala di cuntrollu

Per cuntrullà e vostre macchine, un touchscreen significa una interfaccia amichevule, offrendu più "buttoni" è più spaziu per cuntrullà l'aghjurnamenti di u prucessu.

In più di risparmiu di stanza: una sala di cuntrollu cù assai buttone è teclatu averà menu focus in u screnu o ancu menu schermu, l'operazione screen + avà hè una touchscreen per avè più schermi è visualizà più.

 

  1. 5.imballaggio

U touchscreen fattu per u situ di pacchettu automaticu porta un cambiamentu rapidu trà u modu è u cuntrollu di prucessu è a gestione di l'imballaggio intelligente è automaticu.

 

  1. 6.Magazzinu

U touchscreen è u prucessu in linea sò i chjavi per avè un sistema intelligente per u vostru magazzinu: Riceve, mette, coglie, spedisce, ritorni, è carica è spedizione frequenti.

Tutti i prucessi ponu esse più veloci, più faciuli è più efficaci, più risparmiu di tempu.


Tempu di Postu: Jul-01-2022