6 Suggerimenti per rinfurzà i vostri kioschi.

 

 

 

 

ToccaScreen Kiosk chì travaglia cum'è un kiosk self-service, kiosk di furmazione, è u terminal di check-in è checkout hè statu largamente utilizatu in parechji siti o applicazioni cum'è aeroportu, ristorante, stazione di metro, hotel, è banche... Tuttavia, cù l'approfondimentu A prumuzione di l'applicazione KIOSK in u mercatu verticale è a rapida crescita di l'usu, i pruduttori di kiosk è i so clienti anu i seguenti punti di dolore chì dumandanu suluzioni veloci per migliurà l'esperienza di l'utilizatori di kiosk:

 

 

chioscu touchscreen

 

A visualizazione vene prima

Se truvate spots o linee nantu à u display, u display LED pò esse dannatu.L'usu di una schermu tattile cù un prublema di visualizazione hè più irritante chì a maiò parte di l'imaghjini di i cummercianti.Ùn hè micca caru per rimpiazzà a pantalla LCD cù Horsent massivelinea di fabricazione di touch screen, Averete un novu touch screen di prezzu bassu in settimane cù e nostre mani prufessiunali.

 

Aumentà a reazione di u Screen

Ùn importa micca chì vene da u PC o da u touchscreen stessu, una reazione lenta hè cusì stancante per qualsiasi di i vostri clienti solu per finisce d'aspittà in fila è stà in brama di serviziu.E riazzioni lenti à volte finiscinu cù l'operazione sbagliata, l'operazione ripetuta è i clienti arrabbiati cù ordini sbagliati è lagnanze.Prima di ottene un novu kiosk, hè sempre vale a pena riparà o rimpiazzà u touch screen o PC, à questu puntu, à questu puntu, sceglie un fornitore affidabile è qualificatu hè particularmente impurtante per u fabricatore di kiosk,Horsent, cù una forte forza tecnica, serviziu prufessiunale, risposta rapida, puderia esse unu di a vostra scelta.

 

Service plus signalisation

In quantu à l'autoserviziu, per parechji siti, una schermu tattile 17inch o ancu un kiosk touch screen 15.6inch hè sempre un maravigliu bè è i clienti o i cumpratori ùn anu micca lagnanza.

Tuttavia, i clienti puderanu esse scurdatu chì ci sò ancu benefici extra è sonanti di u vostru kiosk: signalazione interattiva è publicità: cum'è assai di i nostri clienti preferanu.Schermo tattile di 32 pollicichioschi per pudè affissà a so publicità orgogliosi è i so clienti ponu truvà a so buttrega è l'alimentu da una distanza facilmente è mentre l'ordine sò sempre difficili da ricusà quandu si trovanu di fronte à una visualizazione di grande schermu cù cibi vividi è bevande fresche.Siconda, una grande schermu pò ancu riduce l'operazione sbagliata è permette più spaziu per e pussibilità.

Se u vostru kiosk pò offre u serviziu, ma hà un difettu per portà più affari à u vostru locu, forse avete da pensà à un kiosk cù una visualizazione più grande, à a fine, u touch screen o touch screen ùn hè micca solu toccu, ma display è screen loading. di i vostri prudutti à l'ochji di i clienti.

 

Fendu l'autoserviziu un veru autoserviziu.

Truvemu in una mansa di lochi cum'è supermercati, o alberghi, i clienti anu sempre bisognu di u vostru serviziu di manuvra o aiutu supplementu per aduprà o compie u so funziunamentu in u kiosk.

Questu hè imbarazzante, ma ancu un bonu signu per dì chì u vostru kiosk ùn hè micca travagliatu bè, è ùn puderebbe micca ottene u risultatu di parechji clienti di kiosks: avè menu manodopera è menu tempu d'attesa.In fatti, hè pagatu fondi extra per serve u "chiosk self-service".Hè degnu di analisi sistematicu, s'ellu hè un prublema di software o hardware chì u vostru kiosk ùn offre micca u serviziu currispundente à i so clienti.

 

Più kiosk, menu aspittà.

Nimu ùn saria cuntentu d'aspittà o ancu di guardà stà daretu, se a maiò parte di u tempu, u vostru kiosk di linea di serviziu hè più solitario di 4 persone, forse hè un bonu signu per dì chì pudete pensà à ottene un kiosk supplementu per sever. u vostru voluminu è creanu un locu piacevule.

 

Ciò chì i clienti vi dicenu

Questu puderia esse u suggerimentu più direttu avà, chì un numeru di i vostri clienti ghjunghjenu in voi è si lamenta chì u vostru kiosk ùn hè micca faciule d'utilizà è preferiscenu parlà à u vostru omu.Tuttavia, pudete fà una dumanda à u vostru cliente nantu à a so sperienza cù u vostru kiosk.

Comprensibilmente, u kiosk self-service ùn pò micca rimpiazzà l'omu, cusì queste cose succedenu, ma s'ellu hè un serviziu simplice cum'è u check-in di l'hotel, ma sempre riceve lagnanza spessu, hè ora di sente e parolle arrabbiate è cumincià à esaminà u hardware è software.

 

Riassuntu

Horsent consiglia21,5 inchtouchscreen cum'è i nostri più venditi è32 inchcum'è u nostru grande touchscreen più benvenutu per rinfurzà a vostra sperienza di display touch chiosk.Parlate àsales@horsent.comoghje per u vostru novu touch screen per u vostru kiosk per aghjurnà.

 

 


Tempu di post: 13-sep-2022