Cumu Touchscreen pò aiutà a vostra attività durante a stagione di vacanze

 

2022 hà dimustratu chì hè unu di l'anni più duru, però, sempre, A stagione di vacanze annuali hè ghjunta quandu voi è u vostru cliente farà scorte per avè riunioni di famiglia di vacanze per Natale, Hanukkah è Capodanno.U tempu impurtante di l'annu pigliarà una parte considerableu di e vendite di l'annu sanu.Ancu s'è avemu affruntatu a carenza è l'inflazione, hè u tempu più cummerciale di l'annu.Siccomu simu strettamente cunnessi cù i nostri utenti finali, quì sottu hè cumu i kioschi self-service ponu aiutà vi quandu site occupatu cù vendite di stagione di vacanze.

 vendita di vacanze

Accurtà e linee 

Credu chì vi hè statu dettu parechje volte, ma ùn avete micca passatu u primu passu: i chioschi di self-service ponu fà assai affari ogni ghjornu in a vostra buttrega per aiutà vi: ordine, cuntrollu di prezzi, pagamentu di cuntrollu di magazzinu, feedback di i clienti ... cusì per taglià e vostre linee è migliurà a prestazione cummerciale per affruntà a sfida di i Black Fridays.

 

U costu di u travagliu è a mancanza di travagliu

U costu di u travagliu hè più altu di l'espertu più avemu vistu qualchi signali di depressione.Cù a manu extra da l'autoserviziu di u kiosk, affrunterai a nova carenza di travagliu è l'aumentu di i costi di u travagliu cù a testa alta è u pettu fora.L'investimentu in hardware è software pò travaglià à longu andà è serve solu per una pusizioni, ma hè cumplettamente capace di sustene parechje impieghi.Inoltre, ùn hà micca lagnanza di travaglià 24/7.

 

Atmosfere di vacanze

I display LCD creanu stili di vacanze scintillanti è una atmosfera felice quandu sò usati per ghjucà video di vacanze è media cum'è a musica ancu di notte quandu si chjude, aiutendu à aumentà e vendite è mantene i clienti felici.U monitor LCD pò esse usatu cum'è una decorazione di vacanze è furnisce un cuntenutu diversu.

L'ultimu disignu di HorsentTouchscreen curvo di 43 pollicihè dimustratu per esse un grande esempiu di generatore di atmosfera da a so forma magica di l'alloghju è a visualizazione.

 

 

Cummerciali

U touchscreen LCD pò offre publicità interattivi è più attraenti è interessanti cumparatu cù a publicità tradiziunale.U cuntenutu interattivu significa più cuntattu, più informazioni di punta è di serviziu chì aiutanu a vostra prestazione di vacanze à andà in un altru stadiu.

 

À a fini di nuvembre, quandu truverete assai strade chì illuminanu e so candele di vacanze è mettenu a nova decorazione.Perchè ùn pensate micca di applicà un novu touchscreen per aiutà?

 

 

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022