Aghju bisognu di un touch screen per u mo kiosk?

Aghju bisognu di un touch screen per u mo kiosk?

A risposta hè definitivamente sì.Truverete chì a ghjente aspetta più di un chiosco di visualizazione di l'infurmazioni: l'operazione amichevule, l'autoserviziu è l'interazzione cumminati - per esse un kiosk intelligente attivu è interessante.

Cù un touchscreen interattivu, un kiosk hè intelligente cum'è un robot mudernu,

Vi mustraraghju ancu più applicazioni reali in u scenariu reale.

Operazione più veloce

Cliccà senza un mouse hè più veloce di ciò chì imaginate: se utilizate un mouse, prima avemu bisognu di truvà u mouse è mette a manu cunfortu, è localizà u mouse nantu à u screnu dopu pudete cliccà.Ebbè, s'è vo avete untouchscreen, hè faciule cum'è u vostru telefuninu.

In u mondu di l'affari, aiuta assai u persunale di vendita à travaglià in modu più efficiente, permettenduli di cumpiendu e so attività più rapidamente è facilmente.Per esempiu, ponu aduprà gesti multi-touch per navigà attraversu i menu, selezziunate l'opzioni,

è fà altre azzioni più veloce chè mai.

A digitazione hè a 2ª più operazione cum'è l'aspettate, ùn dicu micca chì u teclatu hè più lento di u toccu di u touchscreen, ma in un kiosk, avete bisognu di un teclatu metallicu per esse durable, cumparatu cù questu, un touchscreen hè assai più faciule grazia à a popularità di u toccu. telefoninu.

Zoom and zoom out hè a terza operazione cumunu chì aspetta davanti à un kiosk, u cliente hà bisognu di questu in modu di truvà, è forsi un kiosk di pagamentu, per verificà i dettagli cum'è percorsi, numeri è stampi.Ùn aghju mancu bisognu di nutà chì avemu avutu avutu prublemi cù l'usu di "+" è "-" per zoom out and in.

Self-service

Pigliaraghju l'auto-ordine per esempiu: vulete urdinà una fetta di pizza: i principii chì duvete andà dopu hè di sceglie toccu è forse scorrendu su è giù, è sceglite l'ideale, è fà u pagamentu.Ricurdativi di quantu hè difficiule d'utilizà un mouse per scroll down o up, è ancu di utilizà un teclatu è un mouse mentre site in piedi: averete una manu stancu è torce u polsu.Quessi dui sò pensati per una pusizioni di seduta!Un prucessu simplice di ordine hà bisognu di tante operazioni è prucessi duru cù u mouse è u teclatu, hè per quessa chì avemu inventatu un touchscreen per un modu rapidu è efficiente permegliu self-service.

Interaczione

U touch screen hè operatu da i vostri ditte, chì significa chì hè più di un percorsu direttu à u vostru cervellu o core, in particulare in l'industria di ghjoculi è di vendita, induve avete bisognu di custruisce a scena vera à u più altu.A sensazione di toccu l'icona di u carrettu per aghjunghje qualcosa à u carrettu è di toccu l'icona di muniti per cunnette e muniti chì avete appena vintu hè più divertente è piacevule chè aduprà un mouse.

Ci hè ancu altri vantaghji di touchscreen: 1. Mantene a vostra scrivania pulita è risparmiu spaziu, 2. Fate u vostru kiosk bella cum'è un corpu sanu.3 Pocu parti significa menu preoccupazioni .4.U screnu fattu di vetru hè più faciule da pulisce chè un mouse o un teclatu. 4 più di moda è pienu di sensu tecnulugia ....

5. Ingaghjamentu di u Cliente è interaczione cù i prudutti è i servizii.6 I rivenditori ponu utilizà schermi multi-touch per furnisce infurmazioni interattivi di u produttu, mostranu e caratteristiche di u produttu, è offre cunsiglii persunalizati basati nantu à e preferenze di i clienti.

I kiosks touchscreen ponu offre una sperienza più immersiva, attrattiva è produtiva per u persunale di vendita è i so clienti, hè più un investimentu preziosu per i rivenditori.

Pensu chì avete ghjuntu à a cunclusione di cumprà un monitor, chì ne dite di soldi è budget?Ebbè, un touchscreen custarà un pocu di più cumparatu cù una schermu + teclatu + mouse, in a maiò parte di i casi, 50 ~ 200USD più di u schermu LCD, varieghja in dimensioni è tecnulugia touchscreen, ma hè soldi ben spentu quandu pensendu à tutti i benefici chì avete. uttene.Cuntattusales@horsent.comper megliu un touchscreen di salvezza oghje per fà un kiosk veloce è stupente.

touchscreen adattatu

Tempu di post: 18-mar-2022