Cumu a touchscreen aiuta a vostra operazione di fabbrica?

Un funziunamentu rapidu è sicuru in a fabbrica si dimustrava sempre cusì impurtante da u sviluppu industriale.

Soluzione Horsent per l'industria 4.0cumprese fabbriche intelligenti è attelli sviluppati per a cumunicazione senza saldatura trà l'omu è e macchine, migliurà l'operazioni finu à un livellu di fabbrica intelligente.

U touchscreen per l'industriale aumenta e vostre operazioni è prumove a produtividade.Permette di simplificà i vostri prucessi di fabbrica è di maximizà a produtividade.

Accuratezza è precisione di a consegna di a suluzione Horsent touch, assicurendu chì e vostre operazioni funzionanu in modu fluidu è efficace.

Eccu i Lochi di tappe chjave in l'attellu per equipà un touchscreen, è cumu si aiuta à ottene u flussu.

1. Controlu di qualità

Natu per un input veloce di u vostru prucessu di qualità: stabilisce u frequenteNGèOK marcacum'è opzioni cù icone rosse è verdi per toccu nantu à u touchscreen è piglià rapidamente note è rapportu di qualità istantaneu in linea.

2. Pruduzzione

Qu'il s'agisse d'un manuel ou d'une machinerie, l'opération à l'écran tactile s'accélère en ligne, le processus de flux et l'action que l'on prend à l'inverse du tastier + du mouse.

3. Dashboard

Dashboard 4.0 avà dumanda di più nantu à rivisione di dettagli megliu, cuntrollà è azzione rapida, ma by-pass, cà solu fighjà.Per trattà rapidamente è uttene dettagli in esecuzione in ogni mumentu è in ogni modu, l'operazioni nantu à u touchscreen hè più faciule è più veloce sempre per gestu, è interazzione cumpleta cù a macchina cà u PC tradiziunale o u pannellu di cuntrollu.

4. Sala di cuntrollu

Per cuntrullà i vostri machini,un touchscreen industrialesignifica interfaccia amichevule, offrendu più "buttoni" è più spaziu per cuntrullà l'aghjurnamenti di u prucessu.

5. imballaggio

U touchscreen fattu per u situ di pacchettu automaticu porta un cambiamentu rapidu trà u modu è u cuntrollu è a gestione di u prucessu.

6. Magazzinu

U touchscreen è u prucessu in linea sò i chjavi per avè un sistema intelligente per u vostru magazzinu: Riceve, mette, coglie, spedisce, ritorni, è carica è spedizione frequenti.

Tutti i prucessi ponu esse più veloci, più faciuli è più efficaci, più risparmiu di tempu.

 

CuntattuVenditori è ingegneri Horsentoghje per u vostru monitor di schermu tattile industriale!

tyj (1)
tyj (2)

Tempu di Postu: Aug-08-2022