6 motivi per quessa chì u touchscreen open frame hè u megliu per a visualizazione touch di u kiosk

Antouchscreen à quadru apertuhè una tecnulugia di visualizazione chì integra una strata sensibile à u toccu cù una visualizazione standard.A strata sensibile à u toccu hè tipicamente fatta di una filma fina di materiale cunduttivu, chì risponde à u toccu di un dito o di un stylus, chì permette à l'utilizatori di interagisce cù a visualizazione in una manera più intuitiva è naturali chè cù un teclatu è un mouse standard.

Integrazione megliu per u kiosk

U disignu open-frame di u touchscreen si riferisce à u fattu chì hè tipicamente integratu in un quadru o bisellu chì hè apertu nantu à unu o più lati, chì permettenu di esse facilmente integratu in una larga gamma di dispusitivi è applicazioni per una massiva è più veloce. rollout o installazione di linea in una fabbrica di chioschi.

 

 

Schermo tattile Horsent 10inch

Durabilità èresistenza à l'usura.

A strata sensibile à u toccu hè tipicamente fatta di vetru duru o altri materiali chì ponu sustene l'usu frequente è l'esposizione à l'elementi.Questu rende i touchscreens open-frame ideali per l'usuindustriale, medicale, è altri paràmetri induve i dispositi ponu esse esposti à cundizioni duru o usu pesante.

Installazione senza saldatura

Horsent offre un adattamentu di cuncepimentu speciale per a maiò parte di i chioschi, questu hè impurtante perchè aiuta à assicurà una integrazione perfetta trà u touchscreen è u kiosk.Se a lunetta ùn currisponde micca à l'ingaghjamentu di u kiosk, pò vede aggradèvule è pocu prufessiunale, ciò chì hè peghju, crea spazii o spazii chì puderanu permette a terra, a polvera o l'umidità per entra in u kiosk.

Un bisellu pocu cuncepitu pò creà cunfusione per l'utilizatori è rende più difficiuli di interagisce cù u touchscreen.Per esempiu, se u bisellu hè troppu grossu o cuncepitu ineguale, pò rende difficiule per l'utilizatori di ghjunghje à i bordi di u touchscreen o di toccu accuratamente i buttoni o l'icone.

Flessibilità è adattabilità.

Perchè ponu esse facilmente integrati in una larga gamma di dispusitivi è appiicazioni, sò spessu usati in kiosks, sistemi di punti di vendita, vending machines è altri dispositi self-service.

Puderanu ancu esse aduprati in signage digitale interattivu, macchine di ghjocu è altre applicazioni di divertimentu.

I touchscreens Open-frame sò ancu cumunimenti usati in applicazioni medichi è scientifichi, induve ponu esse aduprati per vede è interagisce cù setti di dati cumplessi, cum'è l'imaghjini medichi, i rendering 3D è i mudelli scientifichi.In queste applicazioni, a capacità di interagisce cù a visualizazione in una manera naturale è intuitiva pò esse un fattore criticu in l'efficacità è a precisione di u sistema.

Rispunsibilità è precisione

cù l'aiutu di u touchscreen PCAP, a strata sensibile à u toccu hè pensata per detectà ancu u minimu toccu o gestu, chì permette interazzione precisa è precisa.Questu pò esse particularmente impurtante in l'applicazioni induve un input precisu hè necessariu, cum'è in a ricerca medica o scientifica.

Vasta gamma di dimensioni

I touchscreens open-frame sò dispunibuli in una larga gamma di dimensioni è risoluzioni, da schermi chjuchi cum'èTouchscreen 10 inchà schermi di grande furmatu cum'è43 inchadattatu per a signalizazione digitale è altre applicazioni cummirciali. So l'integratori di chioschi ponu avè più opzioni è libere ups per cuncepisce qualsiasi kiosk cun un touchscreen chjucu o grande in ogni forma di dumanda.a dumanda più pupulare hè sempre uTouchscreen openframe da 21,5 pollici.

Touchscreens persunalizati

I touchscreens open-frame ponu ancu esse persunalizati per risponde à bisogni è esigenze specifiche.Per esempiu, ponu esse disignati cù revestimenti o materiali specializati per aumentà a so resistenza à i graffi, impronte digitali o altre forme di danni.Puderanu ancu esse disignati cù cunnessi specifichi o interfacce per assicurà a cumpatibilità cù una larga gamma di dispusitivi è sistemi.

 

In generale, a versatilità, a durabilità è l'adattabilità di i touchscreens open-frame li facenu una scelta populari per una larga gamma di applicazioni.Sia avete bisognu di un display sensibile à u toccu d'altu rendiment per l'usu industriale, un kiosk self-service, o un sistema di divertimentu interattivu, un touchscreen open-frame pò furnisce a flessibilità è a funziunalità chì avete bisognu per fà u travagliu.

Cù a so sensibilità precisa di u toccu, una larga gamma di dimensioni è risoluzioni, è funzioni persunalizabili, i schermi tattili open-frame sò un strumentu putente è efficace per rinfurzà a produtividade, migliurà l'efficienza è impegnà l'utilizatori in una manera più naturale è intuitiva.


Tempu di Postu: Feb-28-2023