Cumu i schermi interattivi aiutanu a vostra attività in a rallentazione ecunomica

Chiosco touchscreen

 

Face, cum'è l'ecunumie maiò anu dichjaratu cattivi nutizie da u 2022, hè statu un fattu è una tendenza chì simu in anni duri avà.Cummerciu cum'è unu di i campi più sensibili influenzati da l'ambiente ecunomicu, deve cunsiderà modi per affruntà e difficultà è piglià misure avà.

 

 

Cum'è i modi più tradiziunali, ma sempre efficaci di campà à traversu i tempi duru, i spese cut-off è i modi aperti di ingressu sò degni di fà.

U kiosk pò aduprà per ghjucà roli efficaci è produttivi di l'autoserviziu in parechji aspetti di i retail: self-check-in, self-order, self-pagamentu è serviziu di u cliente.Sò dimustrati per esse capaci di spalla a maiò parte di e pusizioni in l'affari di vendita à un costu più bassu di u serviziu di u persunale, è cum'è u rapidu sviluppu di kiosks, hardware di PC è software.Ci saranu sempre più funzioni è roli per u kiosk per serve i clienti.U più roli à ghjucà, u più speci di servizii à offre, direttu purtendu menu costu di u travagliu.

 

Horsent cum'è una schermu di kiosk è un fornitore di touchscreen all-in-one hà assistitu à u sviluppu di i kiosks: da u più simplice kiosk info cù solu un touchscreen è ghjucatori per visualizà infurmazioni elementari è spalla i roli cumuni di ricezioni in l'anni 2000 à u cumplessu kiosk d'oghje. cù parechje funzioni per offre u serviziu quasi ogni aspettu di l'affari di a buttrega

 

per aiutà u vostru cliente dumanda 24/7.Cum'è una di l'ultime applicazioni chjuche cum'è 10inch touchscreen, a verificazione di dimensioni, per esempiu, serve à i clienti in compra di scarpi è vestiti.Cù l'aiutu di Touchscreen all in one, i clienti ponu verificà induve ponu truvà a so dimensione.In questu casu, u cumpratore risparmiarà centinaie di dollari mensili nantu à l'assunzione di staff extra solu per truvà a taglia ghjusta per i clienti mentre uni pochi di touchscreens tutti in unu ponu fà u listessu travagliu.

Cum'è a dimensione di touchscreen più apprezzata è più famosa cum'è sperimentata,Schermo tattile Horsent Openframe da 21,5 polliciprova di esse u screnu classicu di u kiosk per installà.

Ci hè ancu un altru costu maiò in una vera buttrega di cummerciale.Se un cumpratore hà calculatu i numeri spesi in publicità, hè certamente unu di i costi maiò in a gestione di l'affari di una buttrega.In ogni casu, a publicità interattiva hè attrattiva, brillanti è salvu ancu.Cù l'aiutu di una schermu extra grande di a43-inch 4Ko32-inch FHDtouchscreen, pudete fà a vostra publicità viva è attrattiva.Paragunatu à l'assunzione di u persunale per furnisce millaie di volantini un ghjornu, i publicità interattivi sò un investimentu una volta per anni di 24/7 ghjucatu cù pocu costu di mantenimentu è alimentazione.

In roli di l'auto-ordine, ciò chì pudete salvà ùn hè micca solu i costi di u travagliu, ma copie di i menu per ogni tavola.Centinaia di copie meravigliosamente stampate è stampate fatte da carta dura ùn sò nè ecologiche nè costuali.U display touchscreen interattivu pò furnisce publicità putenti per aiutà à cunvertisce u bypass à l'affari in-shop.

 

Quì simu fàciule per avè una cunclusione chì i kioschi muderni cù touchscreen è una varietà di moduli di funzioni ponu spalla sempre più attività in l'affari di vendita, aiutendu à risparmià u costu da a copia stampata è i costi di u travagliu, Mentre a signalazione interattiva attrae più volumi di cummerciale à u vostru situ. , cusì pudete marchjà à 2023 cù a testa alta.

 

 


Tempu di Postu: Feb-06-2023