Monitor touchscreen o Kit?

Ci hè dui percorsi basi per integrà u touchscreen in kiosks:kit touchscreen or monitor touch frame apertu.Per a maiò parte di i diseggiani di kioschi, hè più faciule è sicuru d'utilizà monitori touchscreen cà kits.

Un kit di touchscreen generalmente include un pannellu touchscreen, una scheda di cuntrollu è un cable USB o seriale per cunnette à u vostru urdinatore.Avete bisognu di muntà tutti i pannelli è PCB in u vostru kiosk, cunnetta à a scheda di cuntrollu è poi aghjunghje a scheda à u vostru urdinatore.

Un monitor touchscreen hè un dispositivu standalone chì integra tutte e parti sopra inseme in un pacchettu compactu.Pudete simpricimenti cunnette si à u vostru urdinatore cù un cavu USB è HDMI.Plug and play.

I dui metudi ponu custruisce chioschi esigenti per l'imprese, in ogni modu, In certi aspetti impurtanti, un kit o un monitor touchscreen hà e so caratteristiche è benefici.Eccu alcuni per a vostra riferenza.

chioscu

1.costu

 

U costu generale dicumprà un monitor touchhè in realtà più risparmiu di u kit.hè degnu di cunsiderà chì u costu hè spessu un riflessu di valore.Questu significa chì l'approvvigionamentu di ogni cumpunente da un fornitore diversu è l'investimentu in risorse di ingegneria supplementari ponu finisce per costà più à longu andà.Veni cun valore aghjuntu in forma di cuncepimentu integratu è serviziu superiore quandu compra un monitor touchscreen da un fornitore reputable.L'acquistu di cumpunenti Touchscreen richiede più sforzi nantu à a gestione di fonte è fornitore, travagliu di stallazione è tempu.Quandu si tratta di pensà à i dettagli, u touchscreen hè più prezzu di u kit.

 

2. Installazione

IHè assai più faciule è veloce d'utilizà un monitor touch chì u kit, chì richiede un Arcobalenu di assemblea è installazione, più di hardware è cablaggio supplementari, ma chì cunsuma tempu è travagliu per u funziunamentu è e professioni in u disignu di u layout è l'assemblea, pò esse micca cusì utilizatori. amichevule o intuitivu cum'è un monitor touchscreen.

Per esempiu, i fornitori di chioschi in Europa o in l'America di u Nordu anu più prubabile di cunsiderà un fornimentu di monitor toccu chì u kit, per risparmià u costu di u travagliu è e risorse umane.

  1. 3. Cuncepimentu persunalizatu è flessibilità

Iè, postu chì sò tutti i cumpunenti chjusi o a mità di bloccu, a scelta di hardware hè à a vostra dumanda di funzione.Pudete aghjunghje cose chì vulete avè, cum'è parlanti, camera, LCD in ogni dimensione in u mercatu ... hè tuttu più faciule da selezziunà è aduprà paragunatu à cumprà un monitor touchscreen cuncepitu esistente induve duvete travaglià cù u fornitore ghjustu odisignu persunalizatu squelli specifichi.Plus kit è cumpunenti pò esse più di flessibilità in termini di dimensione è piazzamentu.Tuttavia, pudete travaglià cù un fornitore di touchscreen cù un serviziu di cuncepimentu persunalizatu.

  1. 4. EMS o interferenza elettronica

Hè un Paradossu Per scuntrà a funziunalità di u kiosk o di u disignu flessibile, l'integrazione di abbundanti cumpunenti elettronici, cavi è fili, genera energia di freccia radio.Ciò chì passa, vene in giru: L'installazione senza l'aiutu è a scherma di a tappa è l'alloghju di un monitor touchscreen pò causà interferenza cù e cumunicazioni radio è televisive, mettendu u risicu di fallimentu di funzione è potenziale di danni hardware.Monitor Touch, invece, offre un Umbrella sicuru di anti-interferenza per calà u risicu di interferenza soprattuttu per evitari u rumore à u sensoru di u touchscreen.In a nostra sperienza, l'Interferenza pò causà assai prublemi cù touchscreens, cumpresetoccu fantasma o senza toccu.Per avè un monitor touch, fate a pace per u controller di u touch screen luntanu da a maiò parte di l'interferenza.

  1. 5. Riparazione

Macchinari, quantunque durable è robusta, eventualmente necessitanu riparazioni dopu anni di corsa.I touchscreens ponu rompe, o i schermi LCD ponu malfunziona.Quandu si tratta di riparà un kit di touchscreen, pò esse abbastanza nervi ardenti per rimpiazzà certi cumpunenti cum'è sò attaccati à u quadru o chjusi di u kiosk cù cola o cinta.Reassemblà u kit dopu a riparazione pò ancu esse un compitu ardu.

In cuntrastu, riparà un kiosk cun un monitor touch hè cum'è una brisa.Pudete aduprà bulloni per assicurà l'involucri di kiosk, facendu u prucessu assai più veloce è più simplice.Avemu listatu punti chjave in un graficu simplice per a vostra comodità.

 

Features

Kit touchscreen

Touch monitor

Costu generale

Costu è difficiule di gestisce

salvà

Installazione

Difficile, necessariu, è dumandate a cumpetenza

Facile è risparmiu di tempu

Disegnu persunalizatu

flexible

Esige un sustegnu di u fornitore

A prova di interferenza

Bassu

più altu

Riparazione

Difficile à gestisce

Facile

 

Per i fornitori di kiosk, a scelta trà un kit di touchscreen è un monitor touch hè principalmente una questione di preferenza persunale è di design.Tuttavia, certi fornitori puderanu optà per un sistema integratu di touchscreen all-in-one per simplificà ulteriormente e so operazioni.

Per fà un parallelu, hè cum'è sceglite trà l'usu di pane tostu pre-fattu da una panetteria o a coccia sè stessu quandu faci un sandwich.

At Horsent, simu un fornitore di touchscreen dedicatu, chì furnisce un supportu eccezziunale à i nostri partenarii di kiosk per risponde à i so bisogni esigenti.Offriamu è supportemu i monitori touch,toccu all-in-one, è cumpunenti touchscreen per risponde à e diverse esigenze di u mercatu.


Tempu di post: 22-mar-2023