Ritrattu o Paisaghju nantu à u touchscreen?

 

 

In u mondu cummerciale d'oghje, i monitori touchscreen sò diventati un media è e finestre sempre più populari per serve è interagisce cù i clienti in più forme.Quandu si tratta di stallàatouchscreen bè per a vostra attività, Una quistione frequente chì sorge hè s'ellu l'utilizanu verticalmente o horizontale.In e seguenti linee, Horsent esplorerà i vantaghji è i svantaghji è guidà a vostra attività.

 

 

Mettite lu Verticale

 

L'orientazione verticale, cunnisciuta ancu com'è modalità di ritrattu, si riferisce à a stallazione di u touchscreen per esse più altu ch'è largu.Hè spessu preferitu per a visualizazione di l'infurmazioni chì sò più longu chì in larghezza, cum'è un catalogu di prudutti, un menu, o una lista di servizii.

 

 

Monitor touchscreen da 27 inch (5)

Vantaggi:

  • Per un cuntenutu più longu per esse mostratu più naturali è cunfortu, un paràmetru Verticale pò esse benefiziu per l'utilizatori per leghje liste o descrizioni, postu chì l'utilizatori ponu facilmente scorrere u cuntenutu cun un gestu simplice di scorrimentu.
  • I touchscreens verticali sò preferiti per a so ergonomia.Stu paràmetru d'orientazione rende l'utilizatori più còmode è più naturali per l'interazzione, soprattuttu s'ellu si trovanu davanti à u kiosk touchscreen.
  • Salvà spaziu quandumuru di u vostru touchscreenè i desktop, per u kiosk, permette un kiosk più slim per u funziunamentu di una sola manu.

 

Svantaghji:

  • Una orientazione verticale pò esse povira in a visualizazione di u cuntenutu visuale quandu avete una prospettiva alta per questu, cum'è foto o video o publicità.Questi tipi di cuntenutu duveranu furnisce in una orientazione horizontale, cum'è a risorsa stessa hè catturata in u rapportu di 16: 9 o ancu più largu, cusì quandu si prisentanu in un formatu più grande è paisaghjistu è sò più visualmente attrattivi per l'utilizatori.
  • I touchscreens verticali ùn ponu micca esse a megliu scelta per l'utilizatori per inserisce assai infurmazioni, cum'è cumpiendu un furmulariu o inserisce un indirizzu email.Questu hè solu perchè u teclatu virtuale hè spessu più strettu in una orientazione verticale, incapace di mantene l'operazione di taping di 10 dita, chì rende più difficiule di scrive.
  • Per più chjucu càTouchscreen 24-inchquandu si mette verticalmente, hè difficiule per e duie mani o serve più utilizatori à u stessu tempu, se si stallanu per parechji utilizatori o duie mani toccu cum'è ghjoculi o presentazioni, l'utilizanu horizontalmente per 10 punti, 20 punti toccu.

 

 

Monitor touch 4K 43inch H4314P-

Andemu à l'Orizzontale

Una orientazione horizontale, o modu di paisaghju, hè di stabilisce u touchscreen per esse più largu chè altu.Questa orientazione hè spessu populari cù a visualizazione di media è u cuntenutu visuale, cum'è publicità, media di foto, video, o gràfiche, a lista pò cuntinuà.

Hè u paisaghju impurtante per voi?

Per un ristorante di fantasia o un centru cummerciale di 1st class, induve vulete esse u più grande di u grandu: a lista di l'articuli hè menu impurtante, l'affari vole dimustrà a cucina superba è l'alimentu diliziosu.U touchscreen widescreen 16:9 o 16:10 serà a megliu opzione per i vostri articuli di fantasia.

 

Vantaggi:

  • Un monitor touchscreen horizontale permette a visualizazione di cuntenutu visuale in un formatu più grande cum'è cumu hè stata presa, per esse visualmente più attraente per l'utilizatori per più elementi, cusì i media ponu esse più impressiunanti.In più, aiuta cù l'input da u teclatu virtuale per avè quasi a stessa dimensione cum'è un veru teclatu 26 è 1-0.

Svantaghji:

  • Comparatu à u ritrattu, mostra menu linee per a visualizazione è una lista più corta per un cuntenutu più longu, facendu più difficiule o impussibile di mantene in una sola pagina, cum'è listi o descrizioni, è più difficiuli per l'utilizatori di leghje o interagisce cù.
  • I touchscreens horizontali ùn ponu micca esse l'scelta più ergonomica per l'utilizatori chì si trovanu davanti à u screnu, postu chì pò esse bisognu di più è più longu muvimentu di a manu per interagisce.
  • Per u muru, u monitor touch desktop, occupa un spaziu più grande di u muru, una larga parte di a scrivania o di u tavulinu è esige un disignu di spaziu di kiosk più largu per mantene l'orizzontalmente.

Chì hè megliu per voi?

Hè dipende di parechji fatturi, cumpresu u tipu di cuntenutu per vede, a piazza, a stallazione di u touchscreen, è i bisogni di i vostri utilizatori.cunclusivamente, a megliu scelta serà quella chì furnisce l'esperienza d'utilizatore più efficace più efficiente.

Se a vostra attività, per esempiu, un ristorante hà bisognu di vede un cuntenutu più longu, cum'è menu è ordine, una orientazione verticale pò esse a megliu scelta.Se vulete vede più cuntenutu visuale, una orientazione horizontale pò esse a megliu scelta.Cunsiderate a pusizione di u touchscreen, cum'è muntatu nantu à un muru o postu nantu à una scrivania, è andate per l'orientazione chì furnisce l'interazzione più naturali è còmode per i vostri utilizatori.

 

Aghju elencatu i pro è i cunsuntivi quì sottu

 

Pro / Cons

Orientazione Horizontale

Orientazione Verticale

Pros

Area di visualizazione più grande

Più naturale per scroll

 

Hè più faciule per parechji utilizatori per interagisce

Campu di vista più grande per u cuntenutu altu

 

Bonu per u cuntenutu di proporzioni d'aspettu largu

Hè megliu per ritratti è ritratti

 

Naturale per u cuntenutu video di u paisaghju

Hè più faciule da tene cù una manu

Cons

Richiede più spaziu di scrivania

Area di visualizazione limitata per qualchì cuntenutu

 

Pò esse sgradu per mantene è aduprà

Meno naturale per u scorrimentu di u paisaghju

 

più difficiuli di ghjunghje à tutte e parti di u screnu

Campu di vista limitatu per un cuntenutu largu

 

Ùn pò micca adattà à certi casi d'usu

Pò esse menu intuitive per certi utilizatori

 

Eccu alcuni scenarii reali è istantanei per sparte cun voi:

  

  1. ristorante:, hè generalmente megliu aduprà u touchscreen verticalmente, più faciule per i clienti per vede è interagisce cù u menu.Hè ancu più intuitivu per i clienti per scorrere l'opzioni di menu cù gesti verticali.Tuttavia, per u seguimentu di l'ordine o altre funzioni back-of-house, una orientazione horizontale pò esse più pratica.

  2. Retail:In un ambiente di shopping, l'applicazione specifica hà u megliu per decide.U touchscreen per e transazzioni POS hè tipicamente megliu à aduprà orizontali, postu chì questu offre una visualizazione più grande di i prudutti è più faciule per i clienti per interagisce cù u screnu.Una verticale pò esse più pratica per a gestione di l'inventariu o altre funzioni back-end.

  3. U trafficu:I touchscreens aduprati per l'aeroporti, è e stazioni ferroviarie sò tipicamente aduprati verticalmente, per vede una visualizazione più grande di l'infurmazioni è facenu più faciule per i viaghjatori per accede rapidamente è processà.

  4. Lusinghi è casinò: varieghja nantu à u ghjocu specificu è cumu hè ghjucatu.Per i ghjoculi chì necessitanu un largu campu di vista, l'orientazione horizontale hè tipicamente u megliu.Per i ghjoculi chì necessitanu un input toccu più precisu, una orientazione verticale pò esse più pratica.

  5. Cummerciali:U touchscreen hè perfettu per a segnaletica digitale interattiva o a publicità, mettela verticalmente per a visualizazione di grandi quantità d'infurmazioni o di cuntenutu video, mentre chì una orientazione verticale pò esse più efficaci per visualizà cuntenutu altu è strettu cum'è liste di produtti o feed di rete suciale.

 

In cunclusioni, quandu si stabilisce untouchscreen per a vostra attività, hè impurtante cunsiderà attentamente i vantaghji è i svantaghji di i dui.Tenendu in contu i bisogni di a vostra attività è di i vostri utilizatori, pudete riparà l'orientazione chì furnisce l'esperienza d'utilizatore più efficaci è efficiente.Se avete sempre dubbii o preoccupazioni, U modu perfettu è istantaneu per risolverli hè di stallà un touchscreen artificiale à un costu più bassu, cum'è a stampa di signage in anticipu, è sperimentate cum'è unu di l'utilizatori per a visualizazione di media o funzioni di self-service è tocca per l'operazioni.

Infine, ma micca menu, chì si vulete avè u vostru pane è manghja?Se vulete ancu gode di i vantaghji di a verticale è di l'orizzontale, ma ricusate di tollerà i brevi arrivi, andate per un grande, per esempiu, un 27inch, 32inch touchscreen o ancu 43inch touchscreen monitor (sempre chì ùn hè micca troppu grande per voi) , chì mantene ogni benefiziu, ma salta a maiò parte di u cattivu effettu sopra.

Chì ghjè a megliu risoluzione di u vostru software / app?

Ci hè ancu un software tradiziunale chì stabilisce a so risoluzione in 1024 * 768 o 1280 * 1024, in questu sensu, hè suggeritu di utilizà un rapportu 5: 4 o 4: 3 per sbarazzarsi di estensioni indesiderate.

Horsent offre 19 inch frame apertuèTouchscreen Openframe da 17 polliciper sustene a vostra applicazione tradiziunale è u software, per esempiu, ATM o interfaccia di operazione di fabbrica.

 

*** Osservazioni impurtanti: se pensa à vultà u vostru touchscreen dopu esse stallatu, cuntattate u vostru fornitore di u touchscreen per l'arnesi per u touch controller, è ùn hè micca suggeritu di vultà spessu.

 

À propositu di Horsent: Horsent hè unu di i fornitori influenti di monitor touchscreen chì si concentranu nantu à a produzzione di touchscreen à pocu costu è touchscreen di cuncepimentu persunalizatu basatu annantu à u nostru markup bassu è basa inChengdu Cina.

Horsent offre un serviziu di pre-flip prima di a spedizione, cusì pudete gode di a versione di ritratti direttamente à l'arrivu.

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-21-2023