Horsent Introduce u novu monitor Touch

 

UL'ultimu sognu di Horsent, cum'è designer è fabricatore di touchscreen, hè di offre un touchscreen in forma di tableta, sempre durable per l'usu cummerciale 24/7.

Avà, Horsent hè un passu più vicinu à u so sognu: Horsent hà introduttu l'ultimu monitor touchscreen, A nova serie, a parte più fina hè solu 8 mm, offre un aspettu bellu è eleganti.

 https://www.horsent.com/thin-touchscreen-monitor/

Ciò chì offremu

Da un mini touchscreen di 10 inch, un picculu schermu di 15,6 inch, è di dimensioni medie di 17, 18,5 inch, 21,5 inch, è 23,8 inch à un grande schermu 27 inch, Horsent offre una gamma completa di dimensioni per scuntrà u vostru spaziu di risparmiu o display di lussu. desideriu.

Horsent mantene l'applicazione di u touchscreen pcap cum'è l'interfaccia touchscreen sensitiva, rapida è liscia.

Consegna di cuncepimentu di cornice chjusa finita argentata o nera cumpleta è soluzione durabile per i campi cummerciale.

U stessu prezzu, per offre u pruduttu più preziosu, Horsent hà sappiutu mantene i stessi prezzi cumparatu cù u nostru monitoru touchscreen regular.

Supportemu un scopu cumpletu didisinni persunalizati è OEM / ODM.

 Monitor touchscreen da 15 pollici

Cumu cumprà

Cuntattate i nostrisales@horsent.comper un ordine di mostra o prughjettu.

Riceverete u nostru prezzu di mostra è a pruposta di prughjettu in 24 ore di travagliu, Preparemu ancu stock in-house per a consegna di mostra.A vostra dumanda di prughjettu, a quantità stimata è dumandata vi aiuterà cù un prezzu megliu è precisu.

 

À quale

A prima applicazione cunsigliata hè per kiosk tops, è desktop via a so muntagna VESA piuttostu cà a visualizazione integrata.L'utilizatore sarà maravigliatu da a so prospettiva cuncepita graziosa è a visualizazione à schermu pienu è gode di a so interfaccia d'interazione liscia.

Quandu

Horsent hà finitu l'ordine di prova è un picculu patch.Semu pronti à vende u novu touchscreen à u mercatu è arricchisce in u vostru situ di cummerciale.U tempu di prucedura per un prughjettu hè di circa 2 ~ 3 settimane.

Horsent hà liberatu una seria completa di novi monitori sottili touchscreen per tutte e dimensioni populari, cliccate nantu à u ligame sottu per più infurmazione nantu à i nostri prudutti.

www.horsent.com/thin-touchscreen-monitor/

 

Più infurmazione

A nostra vendita aiuterà via email àsales@Horsent.com

 


Tempu di Postu: Nov-17-2022